Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Mer "bang for the buck" går knappt att hitta. Om den dessutom går bra är det höstens klipp.
Faktiskt det coolaste miffolepra-bygge jag har sett på länge.
Både coolt och konstigt att köpa en sån för 40 år sen, köra litegrann första året och sen ställa bort den.
Var det inte Dackevall på Bike som försökte köra Gotland med en värsting Kawa?CR 500, YZ 490 och maffeMaicos kan få den bäste att bara hoppa av och börja knyppla istället.
Om 125a är en "instegshoj" så skall man hålla i minnet att en 500-cross ofta är en katapulthoj ut från sporten.
Fortfarande lite weird under en knapp handfull decennier innan idagNja..inte om han får nu 95000 rök eller mer så...![]()
En 21:a som gått lite över 200 mil - måste vara en fantastisk hoj för långkörningar on och offroad......Man kan ju alltid försöka. Extrautrustning har nästan noll värde men det hindrar inte Göran.
Första årsmodellen med, alla fel sitter på första årsmodellen på alla produkter.
View attachment 504083
Skönt ändå att arbetskostnaden för tillbehören ingårMan kan ju alltid försöka. Extrautrustning har nästan noll värde men det hindrar inte Göran.
Första årsmodellen med, alla fel sitter på första årsmodellen på alla produkter.
View attachment 504083
Man kan ju alltid försöka. Extrautrustning har nästan noll värde men det hindrar inte Göran.
Vet inte med -21an , men jag har en bekant i Umeå som haft en del problem på sin -22a med mjukvaranHade PanAmerican många barnsjukdomar?
Jag har en bekant som har varit sugen på en, och det är väl främst första årsmodellen som finns ute som begagnad.
Vet inte med -21an , men jag har en bekant i Umeå som haft en del problem på sin -22a med mjukvaran
En gång bland annat var den helt död och svart på displayen ändå om han hade ett fräscht batteri, den gången kom dom hem till han från Northbike med en skåpbil och hämta den , dom gjorde nån programvaruuppdatering och han fick hämta den några dar senare, men det framgick inte om dom fått göra nåt mer
Jo delar till en fax är inte så lätt att hitta. Dock har jag hört att Hugin dammsugaren ovan motorn ska vara överkomlig.Kanske dags att byta tonerpatron på främre skrivaren? Knappast billigt.
Du måste helt missat hur BMW och KTMs modeller i samma klass ser ut. Snygg verkar inte ha varit en fråga som kommit upp på designbordet.Men den är ju så infernaliskt anskrämlig! Made with priiiide...
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj