Jag är mellan 27 och 35 ungefär.Och jag som trodde jag va gammal! Björn u are the man!
Jag skulle boka en hyrbil idag och fick då välja vilket åldersspann jag tillhörde. Det enda alternativet som passade var 27-82 år, så jag antar att vi är lika gamla (unga) då.Jag är mellan 27 och 35 ungefär.
Det enda alternativet som passade var 27-82 år...
View attachment 504177
Den här är inte rolig heller men kanske kul att äga?
Kawasaki GPZ 550 säljes i Halmstad | Blocket
5000 kr - Sport - Halmstad - Säljer nu min övningskörningsmotorcykel som stått undangömd i 15 år. Regelbundet startad tills för 2 år sedan då batteriet sa u...www.blocket.se
Jag funderar på hur man tänker när man skriver "5000 annars åker den på skroten"?Aj då. Regelbundet startad säger du?
Då kan jag nog inte bjuda riktigt så mycket...
Allvar: här ligger nog en del besvikelse och krossade drömmar begravda.
Stått i 15 år efter en period av övningskörning? Känns som han flunkade kortet? Kanske inte ens kom så långt som till uppkörning...?
Och sedan: 15 år av vilja men inte kunna/få/våga/ha råd/whatever - men ändå behålla hojen, för att en dag, en dag kommer stjärnorna att stå rätt och då kommer jag...
Usch, man blir ledsen.
Hojen har i vart fall fått en mässa kärlek av någon. Färgkärlek...
Många tycker det ser kul ut med motorcykel, och börjar hojkarriären med att köpa en bättre begagnad. Det är den lätta och roliga biten, men sen kommer problemet. Att lägga ned tid och energi på att ta körkort visar sig bli övermäktigt, och efter ett par provturer hamnar hojen längst inne garaget i väntan på att inspirationen ska göra sig påmind. Annat kommer dock emellan och 15 år senare är det dags att säga farväl till hojlivet som aldrig blev av.Aj då. Regelbundet startad säger du?
Då kan jag nog inte bjuda riktigt så mycket...
Allvar: här ligger nog en del besvikelse och krossade drömmar begravda.
Stått i 15 år efter en period av övningskörning? Känns som han flunkade kortet? Kanske inte ens kom så långt som till uppkörning...?
Och sedan: 15 år av vilja men inte kunna/få/våga/ha råd/whatever - men ändå behålla hojen, för att en dag, en dag kommer stjärnorna att stå rätt och då kommer jag...
Usch, man blir ledsen.
Hojen har i vart fall fått en mässa kärlek av någon. Färgkärlek...
Testa med 4995:-Jag funderar på hur man tänker när man skriver "5000 annars åker den på skroten"?
Får han mer på skroten?
Väljer han skroten för ära före vanäran att bli utsatt för prut?
Kanske kan sälja den i delar men det måste väl vara ännu värre än att ha en hel motorcykel stående?
Jag funderar på hur man tänker när man skriver "5000 annars åker den på skroten"?
Får han mer på skroten?
Väljer han skroten för ära före vanäran att bli utsatt för prut?
Kanske kan sälja den i delar men det måste väl vara ännu värre än att ha en hel motorcykel stående?
Då kan han väl bara slänga den. Eller slänga på luren. Eller inte svara på blocket meddelanden.För att slippa bråka med kunder?
Då kan han väl bara slänga den. Eller slänga på luren. Eller inte svara på blocket meddelanden.
Vinnaren i veckans floskeltopp är utsedd.Harley-Davidson XL1200 | SLEEPER | M8 Killer| Stage 4 3,95%! säljes i Helsingborg | Blocket
164900 kr - Custom - Helsingborg - Köp din Drömhoj online på www.bikeman.se - smidigt - tryggt med bank id – Vi levererar på pall eller personlig leverans t...www.blocket.se
Är du redo att tämja odjuret? Denna Harley Davidson XL1200 är ingen vanlig motorcykel – det är en ren kraftmaskin, byggd för att dominera vägarna. Med bara 85 mil på mätaren är den i praktiskt taget nytt skick och väntar på att få visa vad den går för.
Utrustad med Harley Davidsons Stage 4 kit, levererar den här besten 92 rasande hästkrafter. Det är inte bara kraft, det är rå, ofiltrerad aggression som pressar dig framåt med en intensitet som får hjärtat att bulta. Bänk-körd och finjusterad med Power Vision hos Bikeman, denna maskin är inställd på att ge dig en explosiv körupplevelse som ingen annan.
.........
Öööööh? Passerade vi inte att 92 hästar i tungt chassie är spännande någonstans runt 1970?
268 kg och 92 hästar ger 343 hästar per ton.Harley-Davidson XL1200 | SLEEPER | M8 Killer| Stage 4 3,95%! säljes i Helsingborg | Blocket
164900 kr - Custom - Helsingborg - Köp din Drömhoj online på www.bikeman.se - smidigt - tryggt med bank id – Vi levererar på pall eller personlig leverans t...www.blocket.se
Är du redo att tämja odjuret? Denna Harley Davidson XL1200 är ingen vanlig motorcykel – det är en ren kraftmaskin, byggd för att dominera vägarna. Med bara 85 mil på mätaren är den i praktiskt taget nytt skick och väntar på att få visa vad den går för.
Utrustad med Harley Davidsons Stage 4 kit, levererar den här besten 92 rasande hästkrafter. Det är inte bara kraft, det är rå, ofiltrerad aggression som pressar dig framåt med en intensitet som får hjärtat att bulta. Bänk-körd och finjusterad med Power Vision hos Bikeman, denna maskin är inställd på att ge dig en explosiv körupplevelse som ingen annan.
.........
Öööööh? Passerade vi inte att 92 hästar i tungt chassie är spännande någonstans runt 1970?
268 kg och 92 hästar ger 343 hästar per ton.
En Honda Transalp XL750 med sina 208 kg och 90 hästar ger 432 hästar per ton.
Så en mellanklas offroad skulle piska den duktigt vid varenda rödljus.
Jag skulle inte betala 5000kr för denDet här är mer en fråga?
Varför så dyra. Jag får ju en BMW 800 2007 billigare
Yamaha Téneré XTZ 660 från 1992.
Superrolig grushoj som jag har haft mycket kul med, men nu måste den säljas för skolan tar upp för mycket tid och jag behöver pengarna. 6200 mil. Superfin för sin ålder, skavanker finns. Startar alltid, men kan va lite tjurig om det har stått länge. Växlar helt utan problem, bland de bästa jag testat, speciellt för sin ålder. Temp-mätaren glappar, antagligen bara nån koppling bakom instrumentpanelen. Däcken har mycket mönsterljup kvar men dem är ganska gamla. Nybesiktigad utan anmärkning. Kedja, drivpaket och bromsbelägg bak är helt nytt, cirka 20km på det ungefär.
25000kr
Det är väl vridet man är ute efter på en Harley. Den skicka ju på strax efter tomgång medan en vanlig japan behöver upp till 4000 eller mer innan det börjar hända något.Harley-Davidson XL1200 | SLEEPER | M8 Killer| Stage 4 3,95%! säljes i Helsingborg | Blocket
.........
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|