Hade han sysslat med den vanligt förekommande företeelsen "särskrivning" så hade texten stämt bättre "Hel kåpa.......... " den är inte trasig, men efterföljande text hade inte blivit så bra "kåp glas" o "fram lampa"
Rövdynon kan faktiskt bända både rumsuppfattning och fysikens lagarIngen känsla i världen kan ändra fysikens lagar. Det är fem faktorer som ger acceleration.
Snitteffekt över det använda varvtalsspannet.
Mängden grepp.
Ekipagets vikt.
Luftmotstånd.
Rullmotstånd.
Men även om vi nu köper det religiösa vrid är bäst argumentet så faller "den bestiala kraftmaskinen" rätt platt.
En stage iv manick som den jag länkade till
View attachment 504213
En högst ordinär B-King
View attachment 504214
Stackare då har du inte kört många motorer!..Det är väl vridet man är ute efter på en Harley. Den skicka ju på strax efter tomgång medan en vanlig japan behöver upp till 4000 eller mer innan det börjar hända något.
Jag tyckte det samma innan jag råkade impulshandla en Harley twin cam och nu är det den bästa motorn jag någonsin kört. Älskar dra iväg på den. Jag har ändrat uppfattning och jag ångrar ingenting!!
(Möjligen till och med bättre än Ducatis)
Nä, så är det kanske.Stackare då har du inte kört många motorer!..
Tror inte -71: orna har kommit ut till försäljning ännu.<btw>den som hittar mig en bra och billig 2071 eller nyare R6a vinner ni ett pris<btw>
Tror inte -71: orna har kommit ut till försäljning ännu.
<btw>den som hittar mig en bra och billig 2071 eller nyare R6a vinner ni ett pris<btw>
'PISSMISSIL' ??? jag behöver en förklaring!
'Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped. Ditt försäkringsbolag kommer hata dig, men! Du sätter en helt ny definition av ordet cool. Glöm inte att komplettera med tonat visir för dendär mystiska superhjälte känslan. Du bör dessutom helst vara singel, tjejer kommer jaga dig som en rea på Ullared och har du fru blir ni direkt ovänner trots ursäkten - jag kör försiktigt.'
BMW S1000rr säljes i Ängelholm | Blocket
105000 kr - Sport - Ängelholm - Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped...www.blocket.se
Fast med annonsörens text ang fart och fläkt så torde förarens kropp producera sadelklister istf att pissa på sig!Redbull är vätskedrivande...?
Fast med annonsörens text ang fart och fläkt så torde förarens kropp producera sadelklister istf att pissa på sig!
Det där är ju lika insäljande (för min del) som att fota hojjen vält i ett dike och skriva "fungerar utmärkt i terräng"...Inte blocket men Facebook. Är detta ett bra sätt att sälja sin hoj?
Om det är en enduro kanske?Det där är ju lika insäljande (för min del) som att fota hojjen vält i ett dike och skriva "fungerar utmärkt i terräng"...
Bra vinterobjekt.
Honda CX500 säljes i Luleå | Blocket
10000 kr - Touring - Luleå - I trafik senast 1990. Förvarad i garage. Behöver service och underhåll. Membran i förgasare behöver ses över bl a. Endast 2700 ...www.blocket.se
Personligen skulle jag dock ha föredragit en högre ruta.
View attachment 504441
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |