L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Det är väl en klubb i Norrköping?Bifrost MC!
Eller kommer jag ihåg fel där?
Det är väl en klubb i Norrköping?Bifrost MC!
Eller kommer jag ihåg fel där?
Japp. Googlade och de finns kvar. Nu nämndes dock polisen en del samtidigt.Det är väl en klubb i Norrköping?
Där har du fel - men så är det med ungdomar, de har ingen koll på historia
View attachment 506215
En helt felaktig annons:
Att nittiotalet skulle varit glatt är ju helt fel.
Finanskris. Konkurser. Massiv arbetslöshet. Ränteshock. En krona som tappade allt värde. Grunge. Kent. Ronny & Ragge. I princip skit hela årtiondet.
View attachment 506278
Hade jag inte sett loggan hade jag tänkt Husqvarna "EL01".Vill man ha en sån för dom pengarna? View attachment 506552
Näpp, skulle de flytta skiljetecknet ett steg, så kunde jag vara intresserad.Vill man ha en sån för dom pengarna? View attachment 506552
Så 2 099 000?Näpp, skulle de flytta skiljetecknet ett steg, så kunde jag vara intresserad.
Nej.Så 2 099 000?
2099 00 ska de va, ser du.Så 2 099 000?
Nån köpte ju nyss en banan med silvertejp för tio mille. Så det går att kränga allt.Så 2 099 000?
Hon folkpartisten?Nån köpte ju nyss en banan med silvertejp för tio mille. Så det går att kränga allt.
Hon folkpartisten?
Det är ju dessutom inte ”originalbananen”, för den käkade ju ett annat miffo upp för ett tag sedan.How a viral, duct-taped banana came to be worth $1 million
Walk into any supermarket and you can usually buy a banana for less than $1. But a banana duct-taped to a wall?apnews.com
View attachment 506566
How a viral, duct-taped banana came to be worth $1 million
Walk into any supermarket and you can usually buy a banana for less than $1. But a banana duct-taped to a wall?apnews.com
View attachment 506566
-”Var är finveden älskling?”Man får mycket finved för den slanten.
View attachment 506570
Finved 5-pack
Årets vinnare av Jurydagen 2024! En finare ved tänkt för inredning, dekoration och att ge det där lilla extra i ditt hem. Veden är lokalt producerad i Sörmland av Svensk Björkved. Veden handslipas och handmålas med en äggoljetempera. Formgiven av Johnny Persson.designtorget.se
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|