Dagens Blocket! (mc-relaterat)

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Många gånger förvånar man sig att säljare inte fläskar på och använder det antal bilder man har chans att lägga upp i sin Blocketannons för att skapa en så säljande annons som möjligt...?

I just detta fallet förstår jag dock hur annonsören tänkt.

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Det gjorde inte designern :brinnerup ( tänkte alltså)
Holy Crap, finns det ett försök till Suzuki Katana i fronten lr ?

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Det finns nog inte ett enda designelement som inte står att finna i den där...brrr...hojen.

"Helkåpa" (med styret stickandes upp ovanför) i kombination med fotplattor?
Vem är ansvarig för designen? Med stor sannolikhet en 12-årig korean.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Det finns nog inte ett enda designelement som inte står att finna i den där...brrr...hojen.

"Helkåpa" (med styret stickandes upp ovanför) i kombination med fotplattor?
Vem är ansvarig för designen? Med stor sannolikhet en 12-årig korean.

Den ser lite ut som en leksak som en tjock unge varit för hårdhänt med. Avbruten på mitten och sedan ihoplimmad igen.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Det extra roliga med den horribla Kinahojen är att de dessutom är väldigt små, vilket inte framgår på bild. Såg en tjockis på en sån och det var en syn man aldrig glömmer, syntes knappt vad han satt på:D

iceice

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
Honda Firestorm, Triumph Daytona 650, Aprilia RS 125
De verkar inte vara så lättsålda: "Special pricing now on 2009 left over models".

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Asså , jag kan fan inte sluta stirra på bilden ..... HUR faaaan lyckas man designa något så överjävligt och tro att man kan sälja det sen
Nä Kineserna ska nog hålla sig till att kopiera redan färdigritade hojjar

Marsupilami

Tvåtaktstaliban
Gick med
15 Jun 2010
Hoj
2xRD500 1xRS250 1xRSV Mille 1xSZR660
Tycker ni är tråkiga som klagar på den fina Kina250:n. Tycker det är pluspoäng för att de gjort något nytt. Att det inte funkat för fem öre är dock en helt annan sak..

Skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa en sådan, bara för att med helt alvarlig min åka över till mina "coola" bikerkompisar med sina kromslädar och fråga om jag får följa med ut och köra nu när jag också skaffat en glidare. :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
:tummenupp bra jobbat. Men du fick inte 2500 för en fyra år gammal begagnad kruka?

Jag är inte inne här så ofta längre (av förklarliga anledningar), men ett sent svar är bättre än inget.
Fick 2000:- för hjälmen, men då hade snubben också kört från Malmö.

Skall ju dock poängtera att hjälmen endast var använd en säsong av dessa 4 år.

def

Medlem
Gick med
16 Mar 2014
Hoj
Yamaha MT-07(såld) SuperDuke 990 -07
skärpning nu! ta skärmdumpar på de rolig annonserna, kan ju va kul att skratta åt roliga annonser även efter att dom blivit sålda/borttagna :)

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
skärpning nu! ta skärmdumpar på de rolig annonserna, kan ju va kul att skratta åt roliga annonser även efter att dom blivit sålda/borttagna :)
Skulle vara ett krav att man måste ladda upp en bild, om inlägget innehåller en länk, på vart länken går.

Man kan ju klicka ner porrflikarna och/eller sökorden först.

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
va på mc mässan i dag och beskåda två styggelser honda vultus och ducati diavel kommer hem å drar igång datorn å får syn på denna kines moppe så 31/1-16 måste väl vara fn dagen för ohyggligt fula motorcyklar

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
va på mc mässan i dag och beskåda två styggelser honda vultus och ducati diavel kommer hem å drar igång datorn å får syn på denna kines moppe så 31/1-16 måste väl vara fn dagen för ohyggligt fula motorcyklar

Apapapapp !
Diavel är grym ! (inte Xdiavel dock , lite kluven till den , fulsnygg på nått vis ) den vanliga är elak som fan ju :krama

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Gissar att den där kommer bli såld rätt fort.

Ja bara delarna i det där framhjulet är ca 20 000:-. ISR-nav, ISR-sexkolvare, ISR 320mm-skiva, ekersats och en Did, Borrani eller Akront-alufälg.
Sen ser den ut att ha en nyare Mikuni FSR-förgasarbrygga, en idag kult och svårfunnen baksving. Trodde först att det var en Dresda-sving.
Handknackad alutank -som om den är snygg och utan bucklor- också betingar en slant. Mycket godis på detta smått förvirrade bygge.

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...