Dagens Blocket! (mc-relaterat)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Måste bort får inte plats pga ny bil..
Kan tänkas byta mot bil!
:7peta

Snubben verkar lite bakefter.
Det sagt så var den ju inte skitskoj direkt, kanske det är hans egen annons han vill ha publicitet för iom att han postade samma i mc-relaterat och OT? :va

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Är de nått ja missar med denna eller har priset verkligen gått upp på gamla sporthojar, speciellt de som är Fighter/Stunt moddade ? :va

För nöjes skulle och för ja var nyfiken så mejlade ja personen i fråga och frågade hur de kommer sig att hojen är lika dyr som en sporthoj i originalskick från 2000 -> om de är nått speciellt med den som jag missat. trodde inte priset gick upp när man slaktat en original hoj och dessutom "frankensteinat" på en GSXR bakdel.

enda svaret ja fick var "Det finns inte en enda som denna,så jag behöver väl knappast förklara varför jag begär det jag begär. Tycker du den är för dyr så lägg ett bud,finner jag det intressant så hör jag av mig."

-93:a som är stunt/figther moddad tillsammans med en GSXR, gått 6500mil och saknar servicebok. Just ja den är UNIK !!!

Tackade för informationen och ville inte ge något bud då ja tror personen i fråga hade blivit förolämpad.

Men vad vet ja, aktien kanske har stigit för dessa gamla klenoder ??? :va

CBR 900_1.jpg CBR 900_2.jpg

http://www.blocket.se/vi/63574255.htm

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
hmmm ... fel bild ... eller ?

Ser ut som min dotters vinteroverall typ :rofl , skulle omöjligt sätta bruden på bönpallen iförd ett dylikt "ställ"

mcställ.jpg

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Är de nått ja missar med denna eller har priset verkligen gått upp på gamla sporthojar, speciellt de som är Fighter/Stunt moddade ? :va

För nöjes skulle och för ja var nyfiken så mejlade ja personen i fråga och frågade hur de kommer sig att hojen är lika dyr som en sporthoj i originalskick från 2000 -> om de är nått speciellt med den som jag missat. trodde inte priset gick upp när man slaktat en original hoj och dessutom "frankensteinat" på en GSXR bakdel.

enda svaret ja fick var "Det finns inte en enda som denna,så jag behöver väl knappast förklara varför jag begär det jag begär. Tycker du den är för dyr så lägg ett bud,finner jag det intressant så hör jag av mig."

-93:a som är stunt/figther moddad tillsammans med en GSXR, gått 6500mil och saknar servicebok. Just ja den är UNIK !!!

Tackade för informationen och ville inte ge något bud då ja tror personen i fråga hade blivit förolämpad.

Men vad vet ja, aktien kanske har stigit för dessa gamla klenoder ??? :va

View attachment 427337 View attachment 427338

http://www.blocket.se/vi/63574255.htm

Sportbromsskivor ?? :va vad är det ??

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Känns som att man skulle föredra en Ikea-kudde än de där, de verkar lite hårda att sova på.

Ett typiskt fall av "jag har köpt delar för x-antal kronor så nu är hojen automagiskt dyrare".
Visst, det finns köpare till den sortens hojar också, men de faller som tur är i samma dumma kategori, om inte ett steg ner, från säljaren.
Bara för den är unik betyder det inte att den är värd mer.

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
ja:D sov mig igenom youtube klippet zzzzzzzzzzzzzz:yoparty

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Jag tror att mindre hojar typ 400cc kommer att behålla sitt värde då äldre gubbar överger sin
ubermaskin men vill inte helt lägga av med hojåkat.
En liten söndagstur håller hjärndoktorn borta:)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring