Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Är de nått ja missar med denna eller har priset verkligen gått upp på gamla sporthojar, speciellt de som är Fighter/Stunt moddade ? :va

För nöjes skulle och för ja var nyfiken så mejlade ja personen i fråga och frågade hur de kommer sig att hojen är lika dyr som en sporthoj i originalskick från 2000 -> om de är nått speciellt med den som jag missat. trodde inte priset gick upp när man slaktat en original hoj och dessutom "frankensteinat" på en GSXR bakdel.

enda svaret ja fick var "Det finns inte en enda som denna,så jag behöver väl knappast förklara varför jag begär det jag begär. Tycker du den är för dyr så lägg ett bud,finner jag det intressant så hör jag av mig."

-93:a som är stunt/figther moddad tillsammans med en GSXR, gått 6500mil och saknar servicebok. Just ja den är UNIK !!!

Tackade för informationen och ville inte ge något bud då ja tror personen i fråga hade blivit förolämpad.

Men vad vet ja, aktien kanske har stigit för dessa gamla klenoder ??? :va

CBR 900_1.jpg CBR 900_2.jpg

http://www.blocket.se/vi/63574255.htm

hmmm ... fel bild ... eller ?

Ser ut som min dotters vinteroverall typ :rofl , skulle omöjligt sätta bruden på bönpallen iförd ett dylikt "ställ"

mcställ.jpg

Är de nått ja missar med denna eller har priset verkligen gått upp på gamla sporthojar, speciellt de som är Fighter/Stunt moddade ? :va

För nöjes skulle och för ja var nyfiken så mejlade ja personen i fråga och frågade hur de kommer sig att hojen är lika dyr som en sporthoj i originalskick från 2000 -> om de är nått speciellt med den som jag missat. trodde inte priset gick upp när man slaktat en original hoj och dessutom "frankensteinat" på en GSXR bakdel.

enda svaret ja fick var "Det finns inte en enda som denna,så jag behöver väl knappast förklara varför jag begär det jag begär. Tycker du den är för dyr så lägg ett bud,finner jag det intressant så hör jag av mig."

-93:a som är stunt/figther moddad tillsammans med en GSXR, gått 6500mil och saknar servicebok. Just ja den är UNIK !!!

Tackade för informationen och ville inte ge något bud då ja tror personen i fråga hade blivit förolämpad.

Men vad vet ja, aktien kanske har stigit för dessa gamla klenoder ??? :va

View attachment 427337 View attachment 427338

http://www.blocket.se/vi/63574255.htm

Sportbromsskivor ?? :va vad är det ??

Känns som att man skulle föredra en Ikea-kudde än de där, de verkar lite hårda att sova på.

Ett typiskt fall av "jag har köpt delar för x-antal kronor så nu är hojen automagiskt dyrare".
Visst, det finns köpare till den sortens hojar också, men de faller som tur är i samma dumma kategori, om inte ett steg ner, från säljaren.
Bara för den är unik betyder det inte att den är värd mer.

Jag tror att mindre hojar typ 400cc kommer att behålla sitt värde då äldre gubbar överger sin
ubermaskin men vill inte helt lägga av med hojåkat.
En liten söndagstur håller hjärndoktorn borta:)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick