Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Innan någon misshandlade den så var det nog en GPZ 1000.
Ivf inte en hoj som gör några 300 km/h. Men 30 mil kanske man kan köra på den utan att skämmas ihjäl. Om det är folktomt.
Ja det hade jag aldrig lyckats indentifiera från bara bilderna.

Helt sanslöst, människan har på fullaste allvar en bild på en annons i sin annons.

6616245617.jpg
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

xedexx

Sporthojsnörd
Gick med
14 Dec 2013
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati Multistrada V2 - 2022
https://www.blocket.se/kristianstad/Ducati_848_Streetfighter_72672958.htm?ca=23_3&w=3

Jag vet inte men något måste vara fel på den snubben...
Kanske bara jag som tycker det..
Favvo avslutningen är bäst :

"Vid eventuellt övervägande från din sida att förvärva denna cykel kan det möjligen vara av intresse att känna till att jag haft A behörighet samt baslicens i roadracing sedan år 2010."

öhhh...ok ?
Skulle DET få någon att köpa din duktigt överprisade hoj :rofl
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
https://www.blocket.se/kristianstad/Ducati_848_Streetfighter_72672958.htm?ca=23_3&w=3

Jag vet inte men något måste vara fel på den snubben...
Kanske bara jag som tycker det..
Favvo avslutningen är bäst :

"Vid eventuellt övervägande från din sida att förvärva denna cykel kan det möjligen vara av intresse att känna till att jag haft A behörighet samt baslicens i roadracing sedan år 2010."

öhhh...ok ?
Skulle DET få någon att köpa din duktigt överprisade hoj :rofl

Det ska nog vara en slags pik till att hojen är enbart använd på bana :gnissla Fånigt skriven annons helt klart: "Det är av detta skäl som ett flertal artiklar såsom regskylt, backspeglar etc. försiktigt avlägsnats", hur kan man ta bort skylt och speglar försiktigt, måste man smyga med det :hihi
 

xedexx

Sporthojsnörd
Gick med
14 Dec 2013
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati Multistrada V2 - 2022
Det ska nog vara en slags pik till att hojen är enbart använd på bana :gnissla Fånigt skriven annons helt klart: "Det är av detta skäl som ett flertal artiklar såsom regskylt, backspeglar etc. försiktigt avlägsnats", hur kan man ta bort skylt och speglar försiktigt, måste man smyga med det :hihi

Den har varit ute minst 1 gång förra året med... EXAKT samma text..och det förvånar nog bara den killen att han inte fick sålt den för det priset. Han har knappast blivit mail bombad om att någon vill betala det priset i kombo med den foniga texten. :huvet
 

Boofer

Sporthojsnörd
Gick med
12 Sep 2016
Ort
Umeå
Hoj
S1000R-15
Tänkte skambuda 75000 "eftersom att du ljuger om årsmodell i din annons" men var tvungen att logga in på blocket för att maila honom :/

Sent from my E5823 using Tapatalk

I dag har han ändrat i annonsen till 2016, dock inte i rubriken. Han påstår även att hojen har funktioner som -16 inte kan ha, som quickshift upp och ner samt launchcontrol. Priset är ju helt okej för en -16.
 

Wallin

GSXR 1000 K5
Gick med
9 Aug 2011
Ort
Bara
Hoj
ZX10R 2011 Tidigare:GSXR 1000 K5, Triump Tiger 1050, ZX10R-06, ZX9R-94, GSXR 750 -86, GSX550 -84
I dag har han ändrat i annonsen till 2016, dock inte i rubriken. Han påstår även att hojen har funktioner som -16 inte kan ha, som quickshift upp och ner samt launchcontrol. Priset är ju helt okej för en -16.

Tveksamt. Ny 2017 kostar 142 000kr varför vill man då köpa en begagnad 2016 för 130 000kr.
Jag tycker att det är dyrt om den bara tappat 12 000kr för ett år samt 100 mil.
 

Boofer

Sporthojsnörd
Gick med
12 Sep 2016
Ort
Umeå
Hoj
S1000R-15
Med paketen som sitter på hojen gick den på 159 ny tror jag. Jag misstänker att det är Northbike Sundsvalls demo från förra året.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
En blocket annons, inte så kul men bilden gav mig en idé. Han skulle kunna satt nummerplåten på bakdäckets vänstra sida, monterad på navet så den snurrar med hjulet.

Polisen ser ingen regplåt och stoppar honom, och plötsligt sitter ju en synlig plåt där. Gäller bara att stanna så den pekar bakåt:D
 

Bifogat

  • Plåt.jpg
    Plåt.jpg
    191.3 KB · Visningar: 156
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top