Eniac
Hojåkare i exil
80' för en 40 år gammal ramsned glorifierad moped med tyskröv och farligt styre... Inte ens den hojens mamma kan tycka den är vacker längre.
Vad är grejen med detta!?
Eh jag har inte möjlighet att ta ett kort av hojen men har ett kort på den i telefonen!! aaah jag har det...
https://www.blocket.se/gavleborg/Triumph_tiger_1050_72245436.htm?ca=11&w=3
Vad är grejen med detta!?
Eh jag har inte möjlighet att ta ett kort av hojen men har ett kort på den i telefonen!! aaah jag har det...
https://www.blocket.se/gavleborg/Triumph_tiger_1050_72245436.htm?ca=11&w=3
Ja det hade varit jätteroligt.Skulle varit kul om han hade fotat innanför telefonens skärmkanter...Hade lurat alla.
Ja det hade varit jätteroligt.
Killen kanske är en hobo, utan koll på tekniken...?
...och vad är du för en luffare som inte kan föreviga det roliga för dem som kommer senare in i tråden och bara ser en död länk?
Lugnt! Jag fixar för dig.
...från en gammal snikig gratistelefon, en Huwaligen UltraBasik N-4
Alla kan om dom vill.
Dagens Blocket. Har min hoj ute för 180. Nu hörde en snubbe av sig och ville köpa den för 90. Vad i helvete är det för fel på folk? Ville jag sälja den för 90 hade jag väl skrivit 90. IDIOT!
Dagens Blocket. Har min hoj ute för 180. Nu hörde en snubbe av sig och ville köpa den för 90. Vad i helvete är det för fel på folk? Ville jag sälja den för 90 hade jag väl skrivit 90. IDIOT!
Vild gissning, stod det även något om att du hade övervärderat? Jag fick ett likadant mail på en annons jag har ute där det var ett bud på 50% av annonspriset. Med tanke på hur mailet var formulerat så tror jag mer på att det är nån som fifflat ihop ett script som autobudar 50% på alla nyupplagda annonser, funkar inte så bra på dyrare prylar men det är säkert nån med billigare grejor i behov av snabba pengar som nappar.
Det var ju ändå ett rätt högt skambud.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |