Dagens Blocket! (mc-relaterat)

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
https://www.blocket.se/halland/Suzuki_TL1000_intressekoll___bytes__71946860.htm?ca=14&w=3

Är normalt sett lite små allergisk mot uttrycket "intressekoll". I min värld betyder det ungefär, jag tänker egentligen inte sälja hojen/bilen men är någon beredd att betala ett riktigt bra slant så kan jag fundera på det.

Om man däremot lägger ut en hoj för 29:- sen sänker till 19:- för att sedan gå ner till 15:-, skulle jag inte skriva "intressekoll" utan hellre "desperat säljbehov".

:hihi 150 shetlandshästar:banana

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
https://www.blocket.se/halland/Suzuki_TL1000_intressekoll___bytes__71946860.htm?ca=14&w=3

Är normalt sett lite små allergisk mot uttrycket "intressekoll". I min värld betyder det ungefär, jag tänker egentligen inte sälja hojen/bilen men är någon beredd att betala ett riktigt bra slant så kan jag fundera på det.

Om man däremot lägger ut en hoj för 29:- sen sänker till 19:- för att sedan gå ner till 15:-, skulle jag inte skriva "intressekoll" utan hellre "desperat säljbehov".
Något överentusiastisk beskrivning, men det är mycket hoj för 15000, (om det inte är något fel på den som inte nämns) men säljtexten gör ju att man inte blir direkt sugen på att göra affär med den snubben.

Skickat från min D6503 via Tapatalk

notrightrider

Thought is the enemy of flow
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
om han har så många projekt så är det väl inte så bråttom om han inte tänkt sortera om i projekt pipen:va

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Ett hot, eller...?

Undrar vad den kommer att kosta som ombyggd?
100 lakan jämnt?

Känner inte riktigt igen 4-1 systemet. Är det ett Anteater...?

Ja just det, det låter som ett hot! På höstarna brukar det heta "Bäst att du köper nu, för i vår sätter jag till dubbla priset. Lätt!" Fattar dom inte att det finns några till som också försöker sälja sina hojar...?

om han har så många projekt så är det väl inte så bråttom om han inte tänkt sortera om i projekt pipen:va

Tänkte exakt samma sak. Det är som att han glömt vad han skrev i meningen innan! :dummer

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
:D super duke har blivit lite mer lantbruksmässig:D:D:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

superman%20cover-400x400.jpg

?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad