notrightrider
Thought is the enemy of flow
På 1 svarar jag att jag håller med.
På 2 är svaret att jag fulsurfade på jobbdatorn som inte kan/får ändras från ursprungskonfigurationen och jag är lat.
Nå, du var ändå på jobbet - under en klämdag!
På 1 svarar jag att jag håller med.
På 2 är svaret att jag fulsurfade på jobbdatorn som inte kan/får ändras från ursprungskonfigurationen och jag är lat.
Har man familj så är det bättre på jobbet....Nå, du var ändå på jobbet - under en klämdag!
Ånä, klämdag kan ni inte få det till när den är alldeles i slutet av veckan.
Ojojojoj.... den blir svårsåld. Eller rättare sagt, de två blir svårsålda. För vem vill ha:
- En svulstigt formgiven kinahoj som helt saknar harmoni och proportioner? Skärmarna är t ex dubbelt så stora som tanken. Och en del annat, se själv.
- En hoj som heter "500" men som i verkligen är på 125 cc?
- En 14 år gammal hoj som rullat 35(!) mil på 10 år. Det antyder rimligen något om hur himla kul den är att köra om man lyckas klämma 35 mil på 10 år.
- Det rör sig inte om en hoj, utan två. Till paketpris. Vem, säger vem, vill ha två av den sorten? Två kinahojar på 125 cc med misslyckad formgivning?
Kalla mig snobbig den som vill men jag tror att det blir svårt att finna en köpare.
Svårsålt, som sagt.
View attachment 451225
Ojojojoj.... den blir svårsåld. Eller rättare sagt, de två blir svårsålda. För vem vill ha:
- En svulstigt formgiven kinahoj som helt saknar harmoni och proportioner? Skärmarna är t ex dubbelt så stora som tanken. Och en del annat, se själv.
- En hoj som heter "500" men som i verkligen är på 125 cc?
- En 14 år gammal hoj som rullat 35(!) mil på 10 år. Det antyder rimligen något om hur himla kul den är att köra om man lyckas klämma 35 mil på 10 år.
- Det rör sig inte om en hoj, utan två. Till paketpris. Vem, säger vem, vill ha två av den sorten? Två kinahojar på 125 cc med misslyckad formgivning?
Kalla mig snobbig den som vill men jag tror att det blir svårt att finna en köpare.
Svårsålt, som sagt.
View attachment 451225
Ojojojoj.... den blir svårsåld. Eller rättare sagt, de två blir svårsålda. För vem vill ha: --
Svårsålt, som sagt.
View attachment 451225
https://mobil.blocket.se/annons/gavleborg/yamaha_xv750/87029961
Fullt fungerande innan ombyggnad, 25000kr
Jag tar 2st!
Jag försöker också vara vidsynt. Har kört både engelskt och japanskt, kör både caféhoj, halvsportig touringhoj och scooter (både Japan, Italien och Taiwan). Saknar ännu en grushoj.... Men det kanske kommer det med? Skulle t o m kunna tänka mig något glidaraktigt också - men då måste det nog vara en Guzzi.... )Jag skulle aldrig köpen den!
Men det finns många andra fordon jag heller aldrig skulle köpa som andra köper, och gillar!
Jag försöker vara vidsynt och ha överseende!
Något av en uppförsbacke för säljaren. Trots RR:Bennys vittnesmål om hans pappas 250. RR:Benny har självklart en poäng, bättre köra en billig kina-hoj än ingen hoj.
https://www.blocket.se/annons/orebro/yamaha_sr500_79/87089044
Om det nu är så lätt att besiktiga den, varför inte gör det och kanske få den såld?
.
.
.
Om priset halveras
Marknaden har satt priset, som är nästan korrekt. Över tjugo får han lätt.
https://mobil.blocket.se/annons/gavleborg/yamaha_xv750/87029961
fullt fungerande innan ombyggnad, 25000kr
jag tar 2st!
Ja, det får han.
Det är märkligt att bjuda upp till prut genom att inte orka rulla iväg hojen till besiktning, men en tidig 500 med trådekerhjul kan mycket väl kosta sådana pengar. Obesiktigad. I det eländiga skicket.
Den lär inte ligga ute länge på Blocket.
Weird, men så är det.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |