Det såldes typ 50 st av yankeyn i Sverige totalt. Vi sålde 2 st i våra butik.. Har sett sådana tidigare på Blocket för 25-30k o dom e väck direkt..
Redan borta.
Det såldes typ 50 st av yankeyn i Sverige totalt. Vi sålde 2 st i våra butik.. Har sett sådana tidigare på Blocket för 25-30k o dom e väck direkt..
Jag hade en mongotrimmad sån med läckande gaffel när jag var i den åldern.
Den ser mycket häftigare ut i mitt minne än på bild.
En jämnårig i byn där jag växte upp hade en. Den var så annorlunda att den inte ens kunde mätas på "ball-skalan" vad gäller mopeder... Han var dessutom något av en särling själv.
Den är borta nu i alla fall..Inte riktigt en motorcykel, men...koppla släpet!!!
Skulle förvåna mig om denna klarar 48 timmar på Blocket:
https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_yankee_fs1/91590624
View attachment 455893
Den är borta nu i alla fall..
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Moppen var till salu i Haparanda. Jag bor i Stockholm, det är ungefär lika långt till Haparanda härifrån som från Kroatien. Och hade den varit till salu i Stockholm hade priset garanterat varit det tredubbla.
Sitter och deppar i Kroatien......livet suger ibland....
Moppen var till salu i Haparanda. Jag bor i Stockholm, det är ungefär lika långt till Haparanda härifrån som från Kroatien. Och hade den varit till salu i Stockholm hade priset garanterat varit det tredubbla.
Det där skulle kunna vara skrivet av mig. Särling är ett milt uttryck på killen som körde den i min lilla hemby.
Hmmm, jag börjar se en röd tråd här. Betyder det att Ulvhamne är lite.... eh.... speciell?
Jag tror de flesta som känner mig skulle beskriva mig som mycket speciell.
fick du alltid werters original ?
Du skulle faktiskt kunna tagit bilen och hyrt ett släp i Kroatien för att hämta den..
Sitter och deppar i Kroatien......livet suger ibland....
Du skulle faktiskt kunna tagit bilen och hyrt ett släp i Kroatien för att hämta den..
Inte riktigt en motorcykel, men...koppla släpet!!!
Skulle förvåna mig om denna klarar 48 timmar på Blocket:
https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_yankee_fs1/91590624
View attachment 455893
Undrar va som är specielt me den då??
Själv utan att aldrig sätt den förut å ha noll koll så tycker jag de är någe man själv aldrig skulle varken köpt eller tagit imot om man fick den..
Blunda....andas djupt.....
Känn känslan när du glider fram med den, jeansväst, fransar på styret, ett vurp-ollon på skallen, och en majspipa i munnen.
Där, precis där - då vet du varför
View attachment 455913
Ohygglig! Den är ju designad av någon som sniffat för mycket på innehållet i tanken.
Blunda....andas djupt.....
Känn känslan när du glider fram med den, jeansväst, fransar på styret, ett vurp-ollon på skallen, och en majspipa i munnen.
Där, precis där - då vet du varför
View attachment 455913
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2