mycket inflation i begreppet "unik".
Fast här kanske "Unik" är på sin plats... ?
mycket inflation i begreppet "unik".
Inte blocket, men tycker den var värd att lyftas in, när det är mycket inflation i begreppet "unik".
https://www.tradera.com/item/302255...50-1987-27-mil-reggad-svensksald-ohlins-unik-
View attachment 456622
Inte blocket, men tycker den var värd att lyftas in, när det är mycket inflation i begreppet "unik".
https://www.tradera.com/item/302255...50-1987-27-mil-reggad-svensksald-ohlins-unik-
View attachment 456622
View attachment 456622
Verkar som att det inte bara är motoreffekt som spelar in utan det är något annat som avgör om man behåller en hoj för en lång tid framöver..Den där platsar alla gånger jämfört med alla "unika" hojar med mycket klistermärken på.
Är det bara jag eller eller verkar kawwas z800 mfl vara det hojen som absolut mest folk tröttnar på att äga? Var och varannan hoj på sportkategorin verkar vara en av dessa som ägaren vill bli av med till ett bra pris. Jag har provkört en över en dag och det var en av de mest passande hojar för begreppet "mellanmjölk" jag någonsin kört.
Är det bara jag eller eller verkar kawwas z800 mfl vara det hojen som absolut mest folk tröttnar på att äga? Var och varannan hoj på sportkategorin verkar vara en av dessa som ägaren vill bli av med till ett bra pris. Jag har provkört en över en dag och det var en av de mest passande hojar för begreppet "mellanmjölk" jag någonsin kört.
Den där platsar alla gånger jämfört med alla "unika" hojar med mycket klistermärken på.
Jag gav bort liknande fast Suzuki modell till en grannes grabb.. Kan nämnas att den inte va lika fräsch då..
Den där platsar alla gånger jämfört med alla "unika" hojar med mycket klistermärken på.
Den där kan inte vara lätt att köra med ovala hjul
Det märkliga är att det faktiskt bjuds på den annonsen, är uppe i 56000kr nu. Otroligt.
Är inte så konstigt för dom som va unga å hade en våt dröm om något fordon som dom inte hade råd me å senare i livet när kassan är stabilare så kan man förvärkliga den bjuder gärna då...
Jag tycker den är coolare = mer värd stålarna än en dyr Monkeybike. Sen är ju köparen vuxen och har råd. OCH får igen pengarna när han säljer. Jag har haft modellen efter, vattenkyld. Är nog värd betydligt mindre än så länge
Är inte så konstigt för dom som va unga å hade en våt dröm om något fordon som dom inte hade råd me å senare i livet när kassan är stabilare så kan man förvärkliga den bjuder gärna då...
Det är väl lite beroende på vilken plånbok man har. Jag tyckte 15000kr för en Yamaha FS1 var lite för mycket för att uppleva nostalgi, men 56000kr är värre. Det lär väl inte bli många åkturer för köparen innan den hamnar i garaget, tröttnar nog snart på både toppfart och körställning.
https://www.blocket.se/vi/93390631.htm
En Suzuki GSX-R50 med högt pris, kanske en sån Någon tidigare postare gav bort till grannungen.
Jag har haft några. De två finaste sålde jag för 10.000-13.000:- åren 2002 resp 2012. Inte fullt såhär fina men det säger lite om värdeökningen. Nu tror jag inte han får 75” men ändå.
Rach lyfte ner en från hyllan på Z-Motor och tog med sig hem när dom flyttade till mindre lokaler.
Jag har hetsat honom att köra Ironbutt på den, men han är smartate än så - tyvärr.
Fullt möjligt.
Det har redan gjorts, på en Honda NS50F.
Visst, lite större mått på hojen - men å andra sidan körde den killen 1500 miles/36 h.
Så, galen respekt till den som sätter full distans på en depåmoppe som YZF 50.
En utmaning?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |