Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
lols.jpg

Jag trodde motorcyklar utomlands var billigare i inköp, men det verkar inte så...
Väldigt konstigt iom ktm.se rekomenderade pris är 82 900 som varje svensk ÅF rättat sig efter vad jag sett.

Rätt oseriöst av det företaget att försöka lura folk att tro dom sparar 20 000 kr hos dom när det bara är 7000kr om man inte lyckas pruta hos sin ÅF.

fractal101

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2011
Hoj
2x rs 125 02 1x SX 125 09
om jag inte har fel så köper fordonshandel sina hojar från andra länder vilket gör att garanti och liknande skiljer?

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
om jag inte har fel så köper fordonshandel sina hojar från andra länder vilket gör att garanti och liknande skiljer?

Dom importerar ju sina hojar, men hur kan det kosta 13 000kr mer i affären utomlands som dom skriver. Dom kör ett fultknep så man ska tro att man sparar 20 000kr och då kompenserar det för att missa garantier mm.

Jäkligt oseriöst tycker jag iaf, det är ju att luras.

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Fick mig ett litet skratt inombords :D min gamla hoj är redan till försäljning efter ca 1v , efter den hamna i nya ägarens händer :D även fel namn i annonsen, ägaren heter Raffe.

Ni kan PM mig om hojen så kan ni få bättre historik om dess liv, för vet ut o in om hojen om ni skulle vilja veta något om den.

Honda CBR600RR 2003

http://www.blocket.se/jonkoping/Honda_cbr_600rr_ev_byte_45575967.htm?ca=16&w=2

Last edited:

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Fick mig ett litet skratt inombords :D min gamla hoj är redan till försäljning efter ca 1v , efter den hamna i nya ägarens händer :D även fel namn i annonsen, ägaren heter Raffe.

Ni kan PM mig om hojen så kan ni få bättre historik om dess liv, för vet ut o in om hojen om ni skulle vilja veta något om den.

Honda CBR600RR 2003

Kul å veta vad du sålde den för? Smaskade han på eller vill han bara ha igen sina pengar?

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Om hojen är i vettigt skick och där inte finns några dolda fel så är det väl bättre att höra av sig till nuvarande ägare och inte till en tidigare.Kan ju inte vara så roligt för den nya ägaren att se att en tidigare gör ett stort nummer av denna hoj på sporthoj.com :va :crash

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Om hojen är i vettigt skick och där inte finns några dolda fel så är det väl bättre att höra av sig till nuvarande ägare och inte till en tidigare.Kan ju inte vara så roligt för den nya ägaren att se att en tidigare gör ett stort nummer av denna hoj på sporthoj.com :va :crash

Detta va ingen dagens blocket hoj utan va till mig själv att jag tyckte det va kul o så råka den hamna här.

Jag har börjat på en ny ADHD medicinering, så jag är lite gnällig :)

Ibland flyger texst ur händerna utan mening

Last edited:

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Detta va ingen dagens blocket hoj utan va till mig själv att jag tyckte det va kul o så råka den hamna här.

Jag har börjat på en ny ADHD medicinering, så jag är lite gnällig :)

Ibland flyger texst ur händerna utan mening

Du behöver absolut inte förklara dig men jag tycker det var modigt gjort att skriva att du har ADHD och går på medicin.Jag har inte dina problem men tro mig, jag kan också häva ur mig mycket skit mellan varven utan att tänka på det ibland.Ger dig tummen upp och ha det bra grabben. :tummenupp

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Ingen dråplig annons men jag tycker det är onödigt att skapa en ny tråd för att jag har en simpel liten fundering:

http://www.blocket.se/sodermanland/Honda_VTX_45778672.htm?ca=5&w=3&last=1

Jättesnygg Honda VTX 1300,-04 gått 3500 lugna mil,omlackad -09,p.g.a. ägarbyte.

Det är här jag blir som ett frågetecken, ",omlackad pga ägarbyte", nu är jag från gävle så det kanske är därför jag inte fattar, men varför är det en anledning att lacka om vid ägarbyte?

edit; alltså, jag satt inte och kollade på customs utan jag googlade på 'naked fat ladies' och klickade på någon länk och kom till den annonsen..

Last edited:

mrnenad

Ny medlem
Gick med
1 May 2005
Hoj
RSV Mille -00 under construction
Ingen dråplig annons men jag tycker det är onödigt att skapa en ny tråd för att jag har en simpel liten fundering:

http://www.blocket.se/sodermanland/Honda_VTX_45778672.htm?ca=5&w=3&last=1

Det är här jag blir som ett frågetecken, ",omlackad pga ägarbyte", nu är jag från gävle så det kanske är därför jag inte fattar, men varför är det en anledning att lacka om vid ägarbyte?

edit; alltså, jag satt inte och kollade på customs utan jag googlade på 'naked fat ladies' och klickade på någon länk och kom till den annonsen..

Jag vet inte om det svaret var värre el bättre lååååååål

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750

Honda CBR600RR 2003

Kan det inte vara så enkelt att han bara har snott bilden?

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Dagens bästa annons. :rolleyes:

N17NKkp.jpg

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln