Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag trodde också det var lägre. Det är ju ändå 17 år sen liksom...Såpass, känns som ett högt pris?
Jag trodde också det var lägre. Det är ju ändå 17 år sen liksom...Såpass, känns som ett högt pris?
Säljaren är synnerligen seriös. Undrar om han får tillbaka utgifterna?För gamla rariteter i originalskick kan man ju förstå viss prissättning, men en kajsa-varg HPD, näväl... trots tjusigt utförande.
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 632 annonserwww.blocket.se
man får hoppas, för det lagt en hel del pengar i denSäljaren är synnerligen seriös. Undrar om han får tillbaka utgifterna?
Ryktas om att det är vår med vårpriser i vissa delar av landet... Jag tror dock inte på det innan jag ser solen.Är det bara jag eller är priserna på hojar skyhöga just nu?
Ja, jag ser bara snö här än... grrrRyktas om att det är vår med vårpriser i vissa delar av landet... Jag tror dock inte på det innan jag ser solen.
Håller med dig jag har även reagerat på att det är lite hojar ute på blocket nu. För några år sedan var det ca 15-18 tusen nu är det bara ca 10 tusenÄr det bara jag eller är priserna på hojar skyhöga just nu?
Kan inte avgöra vilken av varianterna som är fulastPå den tiden då GSX-R750 var det hetaste som fanns, alltså under andra halvan av 80-talet, då sprang jag i vägen hos den lokala Suzukihandlaren.
Kallades nog egentligen att jag "jobbade extra", men hur mycket jobbat det egentligen blev, det kan nog diskuteras.
Långt in i ett hörn stod den, Hojen med stort H, den jag var helt övertygad om att jag skulle fräsa runt på den dag jag fyllt 16.
View attachment 459617
Honda CM125.
Idag...är jag inte lika säker längre...men någon sorts beskyddarinstinkt finns ännu, jag liiiiiider med det här exemplaret...
View attachment 459618
Honda CM 125 säljes i Svalöv - Blocket
Lite tur att jag inte har plats för flera objekt...
Nostalgi: OFF
Arbete: ON
Om man nu har sumpat framlyktan och monterar en annan - har man då även sumpat det estetiska sinnet för var den skall placeras någonstans i höjdled? UNIK är den också.
Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2166 annonserwww.blocket.se
Där blev det scramblercafebobber-bingo direkt!
Det felvända framdäcket är förstås bara kronan på det underbart efterblivna verket.
Har inte slutat reagera på felaktiga hk angivelser då de är otroligt vanliga men skulle väl aldrig köpa en hoj av någon som är så okunnig heller.Yamaha Yzf-r1 | YOSHIMURA | 210hk https://www.blocket.se/vi/95864001.htm
210 hk? Inte illa för en gammal R1. Borde ju rasta en Ducati V4.
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |