PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
Bakslag när man kickar också... Otrevliga minnen ?
Dottern hade en sådan när hon tog sitt A-kort.Prisvärd pendlarhärke? Eller bara junk?
View attachment 459449
Honda Revere 650 säljes i Linköping - Blocket
15000 kr - Touring - Linköping - Hej, nu är det dags att sälja min första hoj. Den är lätt körd med bra bottendrag och är inte känslig för fel växel val. Ho...www.blocket.se
Motorn är ju samma som i Transalp 650:an. Så motormässigt är det en evighetsmotor.Prisvärd pendlarhärke? Eller bara junk?
View attachment 459449
Honda Revere 650 säljes i Linköping - Blocket
15000 kr - Touring - Linköping - Hej, nu är det dags att sälja min första hoj. Den är lätt körd med bra bottendrag och är inte känslig för fel växel val. Ho...www.blocket.se
Hittade en artikel om hojen:Onekligen ett cleant bygge, men alla såna här hojar ser lite tunna ut baktill. Lite längre och lägre dyna skulle råda bot på det. Och var är batteriet? Eller är det kick?
Jag fattar inte..
Det står ju flickvän, inte fru.
Flickvänner är ju gratis att byta, men en 916 som är såpass fin att man vill ha den i vardagsrummet börjar bli väldigt svåra att hitta...
Porrbelysningen i hastighetsmätaren(?) passar på nåt sätt."På bilderna så ser den bättre ut än verkligheten"
Yamaha super tenere 750 "Ratbike" säljes i Stockholms stad - Blocket
Alltså...jag är inte helt avigt inställd till hojen över huvud taget. Den är åtminstone ärlig i sin framtoning och säljaren verkar veta vad det är han säljer.Porrbelysningen i hastighetsmätaren(?) passar på nåt sätt.
För 13kkr får man en hoj som har gått en evighet och kommer gå minst en till.Alltså...jag är inte helt avigt inställd till hojen över huvud taget. Den är åtminstone ärlig i sin framtoning och säljaren verkar veta vad det är han säljer.
Jag tyckte också den var charmig (fast det vågar man nästan inte skriva här), bara.. mijlön den stod i kanske gav lite vibbar.Alltså...jag är inte helt avigt inställd till hojen över huvud taget. Den är åtminstone ärlig i sin framtoning och säljaren verkar veta vad det är han säljer.
Du har en poäng.Jag fattar inte..
Det står ju flickvän, inte fru.
Flickvänner är ju gratis att byta, men en 916 som är såpass fin att man vill ha den i vardagsrummet börjar bli väldigt svåra att hitta...
Det är ju bra att han är ärlig åtminstone."På bilderna så ser den bättre ut än verkligheten"
Yamaha super tenere 750 "Ratbike" säljes i Stockholms stad - Blocket
Jag med.Jag var en sväng i en liten by på Mallorca och förvånades över att det fanns "Se Vende"/ Till salu-skyltar på nästan alla husen.
Grejen var att alla var till salu till ett rejält högt pris och skulle någon komma och lägga upp slantarna så fick det bli så.
Det såldes faktiskt några då och då till orealistiska belopp.
Kanske samma med en del hojannonser, kommer någon och köper så må det vara så.
Ska nog själv köra det tricket i vår.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |