Ägge
Tutlurad
Kunde inte heller hålla mig. Skickade han ett mess. man vill ju veta!Kopierade dina frågor och skickade till honom, blir kul att se svaret...
Kunde inte heller hålla mig. Skickade han ett mess. man vill ju veta!Kopierade dina frågor och skickade till honom, blir kul att se svaret...
Han har inte svarat ännu iaf.Kunde inte heller hålla mig. Skickade han ett mess. man vill ju veta!
Fortsätter på temat ombyggda BMW
Fortsätter på temat ombyggda BMW
Bmw r100rt cafe racer https://www.blocket.se/vi/94931698.htm
Recent work — EARTH motorcycles
www.earthmotorcycles.com
Instämmer. Lite som förr i tiden med bilklädslar "alla" skulle ha. Hade det på min Renault 4 Laban och sätena var som nya, men resten... -Say no moreVad är det med att sprillans nya hojar ska vara folierade? Ungefär som BH/BRA-bilarna i USA - där en solblekt motorhuv täcks i fram av en stor jämra ful "läderkeps". Bah... ungefär som "Nanny Fran's" föräldrar med plasten kvar på sin tjugoelva år gamla soffgrupp.
Hur kunde MC-talibanerna få fotfäste och införa burka för motorcyklar? Au naturel är både naturligt och vackert.Lite som förr i tiden med bilklädslar "alla" skulle ha.
Det finns folk som tycker att "sillisar" är att föredra också. För att inte tala om kvinnor med frivilligt monterade fläskläppar.Hur kunde MC-talibanerna få fotfäste och införa burka för motorcyklar? Au naturel är både naturligt och vackert.
Han kanske hänger här...Tror han misstänker nåt, kommer inget svar...
Onekligen ett cleant bygge, men alla såna här hojar ser lite tunna ut baktill. Lite längre och lägre dyna skulle råda bot på det. Och var är batteriet? Eller är det kick?Fortsätter på temat ombyggda BMW
Bmw r100rt cafe racer https://www.blocket.se/vi/94931698.htm
Recent work — EARTH motorcycles
www.earthmotorcycles.com
BMW slopade kicken på 70 taletOnekligen ett cleant bygge, men alla såna här hojar ser lite tunna ut baktill. Lite längre och lägre dyna skulle råda bot på det. Och var är batteriet? Eller är det kick?
Knappast avsedd att köras. Kick på en R100? Hahahahahahhaahahahahahhaahaha..... har provat (R90S). HahahahaaOnekligen ett cleant bygge, men alla såna här hojar ser lite tunna ut baktill. Lite längre och lägre dyna skulle råda bot på det. Och var är batteriet? Eller är det kick?
Nejdå, fanns kvar länge på GS...BMW slopade kicken på 70 talet
Jag är nu övertygad det är Swedie bakom den annonsen!Han kanske hänger här...
Den har ju en hel ladugård mellan cylindrarna, går ju att gömma det mesta där, bara att gröpa ur.Onekligen ett cleant bygge, men alla såna här hojar ser lite tunna ut baktill. Lite längre och lägre dyna skulle råda bot på det. Och var är batteriet? Eller är det kick?
Knappast avsedd att köras. Kick på en R100? Hahahahahahhaahahahahahhaahaha..... har provat (R90S). Hahahahaa
När jag var starter inom dräggräjsing var det många med amerikanska jordfräsar som blev bortknuffade efter att ha misslyckats med att kicka igång relikerna.Skrattar du även åt kick på 1340?
Roligast är nog ändå alla dessa småhojar som idag har kickstart.
Skrattar du även åt kick på 1340?
Roligast är nog ändå alla dessa småhojar som idag har kickstart.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|