Old Badger
SportHojsentusiast
Nä, men kanske olika humor!Vi har nog lite olika uppfattning har jag förstått gällande hojåkning och var och en får vara salig i sin tro. Jag har hade till stor del förutom hojkörning en "tråkig Bandit" för att träffa massa andra trevliga banditer, se och uppleva saker ihop med. Och då menar jag banditer av kött och blod då jag gillar att umgås med andra människor ?
Jag försvarade en lågmilare som råkade vara en Bandit tidigare i denna tråd och det var en liten humoristisk vinkling på det från min sida!
Nu är jag för min del inte så känslig när någon tycker det jag kör är skit! Jag har kört engelskt länge så jag har hört det mesta. Särskilt när man kör gammalt så "vet" väldigt många alla nackdelar med min motorcykel för att uttrycka det diplomatiskt.
Det positiva var ändå fler inlägg, och fler inlägg gör SportHoj mer levande!
Men för att förtydliga så är min uppfattning gällande hojåkning att:
-man ska göra det man själv vill
-tillsammans med vilka man vill
-på vilken motorcykel man vill
-och köra hur många, eller få, mil man själv vill
Alles klar, lieber freund?
Vill man åka i kö tillsammans med andra så går det bra!
Vill man köra ensam så går det bra!
Vill man bo på hotell så går det bra!
Vill man tälta så går det bra!
Vill man klaga på att jag kör "fel" typ av motorcykel så går det också bra!
Det enda jag inte gillar är när man utesluter någon för "fel" typ av motorcykel!
Visst är det trevligare om alla kommer på "rätt" motorcykel till en motorcykelträff men om någon, av olika anledningar, måste ta bilen så är det, i mitt tycke, bättre än att inte komma alls!
Nu heter detta forum SportHoj men en SportHojsträff där bara de med SportHoj får vara med blir lite konstigt när de flesta här inte kör SportHoj vilket då skulle utesluta dem.
När jag orkar lägga lite tid ska jag lägga upp en tråkig motorcykel här så du och alla andra kan få häckla mig.
Har gått många mil men inte på sista tiden. Japansk, jag vet alla har vi mörka sidor, så den läcker naturligtvis olja!
Laddproblem, klarar inte regn, dålig väghållning och dåliga bromsar.