Old Badger
SportHojsentusiast
Jag tror att det är väldans många som äger en motorcykel men inte kör tillräckligt ofta.Jösses. Har så svårt tro på den där grafen. Ursäkta... Men är den tagen vad som står på mätaren tex. vid besiktningen? När vi skruvade ur vajern så fick ju egentligen inte besiktningen se "riktiga" mil...
Av olika anledningar.
När jag blev förälder hade vi inte så fett direkt så jag föreslog att sälja en motorcykel.
-Nej, jag vet hur du blir, var svaret. Nu är inte alla så lyckligt lottade. Och jag gjorde lika många mil som småbarnsförälder som tidigare. Inte på samma sätt, inga resor till UK, inga långväga hojträffar, men såg möjligheterna. Så när familjen satt i bil eller på tåg satt jag i sadeln. När vi stannade var det självklart vem som tog hand om barnen. Ett lågt pris för att sedan kunna njuta av att köra SportHoj.
Nu var vi inte normala där vi hade båda setat i bilen med barnen och jag hade suktat varje gång en motorcykel passerade. Så därför är jag medveten om att det jag gör inte måste vara det andra gör men att deras sätt inte heller måste vara fel, bara ett annat sätt...