checkster
Gudomlig sporthojare
Ja det verkar vara en trevlig modell , det kom ut en likadan i Lycksele nu på morgonen med för 15.000
JEVEL!!!!! Fränaste hojen på Blocket idag!!! "VILL HA!!!!"Well.... vad säger ni om reservdelshojen...?
Men vilken är reservdelshojen? Kanske beror på dagshumöret och om man ska till korvmojjen eller Dakar?JEVEL!!!!! Fränaste hojen på Blocket idag!!! "VILL HA!!!!"
Jag försöker tillhöra de vidsynta. Och även om jag inte skulle bygga om på det viset så måste vi tillåta det vi inte gillar.Borde vara staffbart att förstöra en XLV 750 på det viset
De har gått upp i pris....som gamla offroader gjort sista året.Sålde min Transalp 650 2001 häromdagen på Blocket för 25000kr. Den var utrustad med centralstöd,värmehandtag, kraschbågar, Givi sidoväskor och toppbox. Den såldes efter 15timmar. En kille grinade nästan när jag sa att den var såld, kanske skulle begärt mer?
Menar du att det är negativt att vara konsekvent?
Hade själv hört en siffra på 12 st ju..Nej precis, det finns ju en till!
Sånt som man bryr sig om i spåret precis som du var inne på orangeeloxerat och dekaler i princip har erzberg varit så och annan ljuddämpareVerkar finnas nya 2022 hos handlare.
Vad skiljer den från en vanlig? Är det bara lite blingbling?
Fanns 2020, 2021 å nu även 2022..Verkar finnas nya 2022 hos handlare.
Vad skiljer den från en vanlig? Är det bara lite blingbling?
Bromsskive skydd fram å bak, expansion kärl till kylaren, fläkt, skydd för kedjestyraren å div små saker.. De här är de som är mer än en 6-days som i sin tur har en hel del extra mot den vanliga exc..Ja, mer blingbling alltså? Eller ingår det några funktionella powerparts?
Jag försöker tillhöra de vidsynta. Och även om jag inte skulle bygga om på det viset så måste vi tillåta det vi inte gillar.
Jag försöker tillhöra de vidsynta. Och även om jag inte skulle bygga om på det viset så måste vi tillåta det vi inte gillar.
För eftersom jag tillhör minoriteten på SportHoj skulle nästa steg kunna göra det straffbart att köra SportHoj...
Eftersom det inte bara var felvända däck som kan vara irriterande kan byggaren mycket väl vara vindögd...Det är skillnad på att vara vidsynt och att vara vindögd...
Eller så VET säljaren att "Den här annonsen kommer att dypa upp på Dagens Blocket på SH, sä jag vänder däcken bara för att det retar alla SH-experter!"Eftersom det inte bara var felvända däck som kan vara irriterande kan byggaren mycket väl vara vindögd...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|