Överlevare men jävligt ful 2021
Märklig tingest… Att BARA förlänga framgaffeln var mycket tveksamma stilpoäng redan på sjuttiotalet.
Överlevare men jävligt ful 2021
Han kanske kom hem ifrån en åktur och hustrun hade inte hunnit få iväg påsättaren eftersom motorcykeln var ljudlös och nu är det skilsmässa.Alltid imponerad av de som köper en ny hoj och sen säljer av den direkt.
"Nyskick - körd mindre än 2 timmar"
Provkör man inte sakerna innan man köper dem?
Kanske han tröttnade på dygnslånga skov av kräkreflexer när han öppnade garagedörren?Alltid imponerad av de som köper en ny hoj och sen säljer av den direkt.
Hade också sålt den när jag upptäckte att bakskärmen är så lång att jag behöver ha en gul bygg-max-påse där bak pga långt utstickande objekt.Alltid imponerad av de som köper en ny hoj och sen säljer av den direkt.
Oftast en pengatvätt baraAlltid imponerad av de som köper en ny hoj och sen säljer av den direkt.
Fast är det inte stopp för köp över 50 000 nuförtiden?Oftast en pengatvätt bara
Vad för köp menar du då?Fast är det inte stopp för köp över 50 000 nuförtiden?
Du får ju endast handla kontant upp till 5000 euro per tillfälle utan att bli anmäld.Vad för köp menar du då?
Fast jag menar mer att man köper en ny cross på faktura med kvitto som säger ” plogblad” från Maskin & Verktyg AB och säljer på b locket. Vem knystar menar du, kan jag inte köpa en hoj för 60.000:- kontant längre?Du får ju endast handla kontant upp till 5000 euro per tillfälle utan att bli anmäld.
Så att köpa en hoj för 100 000 för att tvätta pengar blir ju svårt.
Du kan köpa 1 st 49 900 kr hoj om dagen och sen sälja dem utan att de knystar.
Fast då får ju företaget förklara i redovisningen varför de köpt in en cross men inte sålt den samtidigt som man sålt ett plogblad man inte köpt in.Fast jag menar mer att man köper en ny cross på faktura med kvitto som säger ” plogblad” från Maskin & Verktyg AB och säljer på b locket. Vem knystar menar du, kan jag inte köpa en hoj för 60.000:- kontant längre?
Undrar vad den kört för något?Sjukt billigt för att få 202hk
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha R1 https://www.blocket.se/vi/97979257.html
Synd bara att den var helt sned. ?Sjukt billigt för att få 202hk
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha R1 https://www.blocket.se/vi/97979257.htm
Chassit var inte vridstyvt nog för alla de 202 hästarnaSynd bara att den var helt sned. ?
View attachment 463414
.....Haha, jag tror jag vet vem detta är.
Knäppt pris och massa skit som tydligen medföljer men ingen vill ha
Knäppt pris och massa skit som tydligen medföljer men ingen vill ha
Det där är för övrigt ett vårpris. Nu får du vara riktigt glad om du lyckas få iväg den för 25. Realistiskt är väl 20 om man jobbar lite för det och 15 om man vill få iväg den snabbt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|