Men, så fint det är! Tänk om det kunde vara några sådana dagar utanför Halmstad i år...
Den lär nog inte klara besiktningen med det avgassystemet....Det finns många lösningar om man råkar välta...tydligen..
Nä...fan...går och lägger mig.
View attachment 464995
Den här då?
Tyvärr bara en intressekoll, så man vet ju inte om den är till salu
View attachment 464994
Som vanligt yxades den till från hur den presenterades till vad kunden fick...Ja, ännu en gång så har "MC-pressen" tydligen fel.
Cykeln är ful. Karossen ser ut som den har hamnat 2 decimeter för långt fram på hojen, och all luft baktill ser ofärdigt ut. Kåpa fram över lodplanet på framaxeln kräver ett herculisk ritstift i övrigt för att inte bli klunsigt.
Det saknas här. Det är linjer, kurvor och raksträckor om vartannat - men dom ligger utslängda på en åker utan inbördes sammanhang.
Den klumpiga leken med konvexa och konkava ytor leder tankarna till något som Rumi förkastat 1955 som " för futuristiskt." Men, det betyder inte att samma design blir modern 50 år senare.
Intressant med Blockets nya presentation av säljare:
View attachment 464999
Den ger indikation på hur länge någon hållt på att "intressekolla" något.
4 år har gått. Bland sökorden finns taggen "investering" med.
Hur har det gått hittills?
Hoppas killen kommer iväg på sin långresa innan soppan slutar säljas.
Den ser ut som min,Den här då?
View attachment 464994
En av 2000 tillverkade. "Träig körkänsla" var omdömet jag läste i Italienska pressen, men designen är intressant, om än inte vacker... Finns en till salu nu på moto.it med begärt pris 14.000€. För 275 kkr förblir denna nog bara en intressekoll.Den här då?
View attachment 464994
Ringtrycksindikator?Hur blev det egentligen med den här då?
Jag har uppenbarligen inte hängt med i mediaflödet, och den kanske tog världen med storm?
Inte så märkvärdig annons kanske, men själva beskrivningen funderar jag lite på
Någon här borde ju rimligtvis äga ett exemplar?
View attachment 465006
View attachment 465007
Tire Pressure Monitoring System(TPMS)Ringtrycksindikator?
Bakhjulet ser som vanligt lite "ensamt" ut på många av dagens byggen, men det är väl kanske en konsekvens av designen. För man kan väl inte behöva 300mm fjädringsväg på en banhoj?Den här då?
View attachment 464994
Jodå, jag blir bara tveksam till säljare som hittar på benämningar själva.Tire Pressure Monitoring System(TPMS)
Triumph verkar ha lika dålig översättning...
Bakhjulet ser som vanligt lite "ensamt" ut på många av dagens byggen, men det är väl kanske en konsekvens av designen. För man kan väl inte behöva 300mm fjädringsväg på en banhoj?
Kan vara bra att ha, så det inte blir sörja i kalsipperna.Ringtrycksindikator?
Jaa? Eller snarare tvärtom, det är bara historia. Allt jag kan om hojar är det som hände mellan 1980 och 1983, resten är för modernt.Öhhh, är du HELT historielös?
Jag läste det som att du trodde det var ett hembygge.Jaa? Eller snarare tvärtom, det är bara historia. Allt jag kan om hojar är det som hände mellan 1980 och 1983, resten är för modernt.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari