team toker
Gudomlig sporthojare
den tyska kawa var riktigt fräck
den hade ståt fint i min verkstad
den tyska kawa var riktigt fräck
Hur driftsäker är en sån här? Vågar man köpa och åka på långt grusbus österut utan att behöva vara livrädd att den rasar, och hur är originalfjädring? Fullt ställbar, eller junk?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: KTM 640 Adventure, Räntefritt/Skickas/Bytes https://www.blocket.se/vi/99079845.htm
Hur driftsäker är en sån här? Vågar man köpa och åka på långt grusbus österut utan att behöva vara livrädd att den rasar, och hur är originalfjädring? Fullt ställbar, eller junk?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: KTM 640 Adventure, Räntefritt/Skickas/Bytes https://www.blocket.se/vi/99079845.htm
Klokt!Har ju egentligen sagt att jag aldrig ska ha en KTM, så det får nog vara då ...
Har ju egentligen sagt att jag aldrig ska ha en KTM, så det får nog vara då ...
För den som gillar att bygga modeller eller lägga pussel.
Lite sugen är jag allt efter att ha byggt färdigt LEGO V4R
Instämmer och är redan ute i gänget på "ClassicSuzuki" ?Ser hanterbart ut, priset är rätt.
Nackdelen är att det inte går att provköra en hoj i kartonger, men den där tror jag försvinner snabbt ändå.
Hur som helst har den tillräckligt många modelunika delar för att man skulle kunna köpa den som den står och knappast förlora några pengar på att sälja den i delar.
Det är ju en aning oroande att köpa hoj från någon som mekar lös ytterbenen på framgaffeln med innerbenen fortfarande kvar på hojen.
Ja, och följer man tidsstämpeln på bilderna blir det ändå mer förvirrande.
Har han först börjat ta isär, sedan satt ihop för att få en "före bild" och sedan plockat isär alldeles...?
Något måste ha hänt. Antingen har han huggit i sten och känner att projektet blir honom övermäktigt och säljer direCkt.
Bra val isf - projektet känns fortfarande komplett och isärskruvat i motsats till skingrat och sönderskruvat.
Det är rent och fint på bilderna, struktur på arbetet.
Eller så har killen plötsligt fått en diagnos med trist prognos.
Isf är det en sorg utan dess like att behöva lämna "sitt livs projekt" över till någon annan.
Jag vet ingenting om säljaren, men det är ett ovanligt objekt som bjuds ut under ovanliga omständigheter.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|