Denna skulle vara rolig att köpa ihop med en polare och köra hårt tempo på helgerna och skruva ihop den på några veckor, som en grej liksom
Visst men jag får en känsla av att den är isärplockad av en icke föredetta IPA mikrobryggare, och därmed ökar chansen att den är komplett, mycket delar också och jag har ännu mer så den skulle säkert gå att få ihop fortIntensivt tills ni upptäcker att det saknas någon del som ni måste beställa och vänta på.
Därefter kanske mindre intensivt tills samma sak sker igen...
Men va sjutton, det är gott om tid kvar till sommaren 2023.
Galna priser "over there". Men det finns många dollarmiljardärer, då är det där fikapengar. Vill man då ha nåt så köper man det, svårare är det inte.No Reserve: 311-Mile 1975 Honda XL125
Bid for the chance to own a No Reserve: 311-Mile 1975 Honda XL125 at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #66,396.bringatrailer.com
No Reserve: 311-Mile 1975 Honda XL125
Bid for the chance to own a No Reserve: 311-Mile 1975 Honda XL125 at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #66,396.bringatrailer.com
Referensramarna ändras så att man inte riktigt hänger med. Det som är snyggt idag.Det där mina herrar är en K0 - urfadern som bara kom hit i ett enda exemplar 1975 och som är så jäkla snygg.
Det ville vi..Tänkte ni ville veta...
Bw, n finns som 350 original.Och den verkar vara reggad! Utgångsmaterialet, alltså.
Kul idé. Har man mysko vägegenskaper från början så är drt alltid rätt att tillsätta mer kubik och hästkrafter.
Alltid.
Hej. Står K för konstruktionsnummer eller annat, Suzuki har också K på sina modeller (GSX-R)Det där mina herrar är en K0 - urfadern som bara kom hit i ett enda exemplar 1975 och som är så jäkla snygg.
Den skiljer mot K1 genom den mindre och mycket snyggare sadeln, det nedlagda avgassystemet, USA / DOT-lampan bak och framskärmen från Elsinore. Vill minnas att den hade Kehin 26mm jämfört med 24mm som såldes i Sverige.
Vi fick fö 124cc motorn, medans XL K0 och SL hade 122cc upplagan.
Tänkte ni ville veta...
Hej. Står K för konstruktionsnummer eller annat, Suzuki har också K på sina modeller (GSX-R)
Bw, n finns som 350 original.
Kan bara hålla med. Det blev väldigt segt att bara kunna skicka meddelande ?Det är väl självklart att man måste vara snabb för att få handla attraktiva objekt som läggs ut med omodernt pris. Det jag ogillar är att man normalt inte ser telefonnummer så man kan reagera direkt.
Min dam säljer en av sina hojar. Vill du ha numret? Hon blir glad om du ringer och kommer strax och hämtar upp den ?Jag har vid ett par tillfällen lyckats hitta telefonnummer då annonsören lagt ut namn och det inte varit så vanligt på den orten.
Men de brukar bli glada när man ringer och säger att de kan ta bort annonsen för jag kommer strax och köper.
Brukar erbjuda mig att swisha en slant som garanti.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|