Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Intensivt tills ni upptäcker att det saknas någon del som ni måste beställa och vänta på.
Därefter kanske mindre intensivt tills samma sak sker igen...

Men va sjutton, det är gott om tid kvar till sommaren 2023. :hihi
Visst men jag får en känsla av att den är isärplockad av en icke föredetta IPA mikrobryggare, och därmed ökar chansen att den är komplett, mycket delar också och jag har ännu mer så den skulle säkert gå att få ihop fort

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Galna priser "over there". Men det finns många dollarmiljardärer, då är det där fikapengar. Vill man då ha nåt så köper man det, svårare är det inte.

Last edited:

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.

Det där mina herrar är en K0 - urfadern som bara kom hit i ett enda exemplar 1975 och som är så jäkla snygg.
Den skiljer mot K1 genom den mindre och mycket snyggare sadeln, det nedlagda avgassystemet, USA / DOT-lampan bak och framskärmen från Elsinore. Vill minnas att den hade Kehin 26mm jämfört med 24mm som såldes i Sverige.
Vi fick fö 124cc motorn, medans XL K0 och SL hade 122cc upplagan.

Tänkte ni ville veta...

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Det där mina herrar är en K0 - urfadern som bara kom hit i ett enda exemplar 1975 och som är så jäkla snygg.
Referensramarna ändras så att man inte riktigt hänger med. Det som är snyggt idag.
I går:

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Den skiljer mot K1 genom den mindre och mycket snyggare sadeln, det nedlagda avgassystemet, USA / DOT-lampan bak och framskärmen från Elsinore. Vill minnas att den hade Kehin 26mm jämfört med 24mm som såldes i Sverige.
Vi fick fö 124cc motorn, medans XL K0 och SL hade 122cc upplagan.

Tänkte ni ville veta...
Hej. Står K för konstruktionsnummer eller annat, Suzuki har också K på sina modeller (GSX-R)

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Säsongen har väl inte riktigt kommit igång än, men tendensen på Blocket är samma som förra året: prisnivån ligger i nio fall av tio lite över vad man tycker objektet är värt, säljarna övervärderar friskt och det mesta blir liggande utan att bli sålt ganska länge. De som lägger sig några tusenlappar under den nivån får sin hojar sålda inom några timmar, och det gäller att vara med hela tiden om man ska ha en chans på dessa objekt.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Det är väl självklart att man måste vara snabb för att få handla attraktiva objekt som läggs ut med omodernt pris. Det jag ogillar är att man normalt inte ser telefonnummer så man kan reagera direkt.

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
Det är väl självklart att man måste vara snabb för att få handla attraktiva objekt som läggs ut med omodernt pris. Det jag ogillar är att man normalt inte ser telefonnummer så man kan reagera direkt.
Kan bara hålla med. Det blev väldigt segt att bara kunna skicka meddelande ?

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Jag har vid ett par tillfällen lyckats hitta telefonnummer då annonsören lagt ut namn och det inte varit så vanligt på den orten.
Men de brukar bli glada när man ringer och säger att de kan ta bort annonsen för jag kommer strax och köper.
Brukar erbjuda mig att swisha en slant som garanti.

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Jag har vid ett par tillfällen lyckats hitta telefonnummer då annonsören lagt ut namn och det inte varit så vanligt på den orten.
Men de brukar bli glada när man ringer och säger att de kan ta bort annonsen för jag kommer strax och köper.
Brukar erbjuda mig att swisha en slant som garanti.
Min dam säljer en av sina hojar. Vill du ha numret? Hon blir glad om du ringer och kommer strax och hämtar upp den ?Screenshot_20220228-192027_Facebook.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år