Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Är det ett optimistiskt pris eller kostar dom det nu?
RD350:
Jag skulle lätt begärt den pengen för en RD i det skicket den ser ut att vara.
RD350:
RD350:
Vill tipsa om ett riktigt fynd!!! En Ducati från 2017 helt i original. Nypris 2022 är ca 216 000.
Hur kan man ha som profession som säljare och misslyckas så fatalt?
Är det för att man är en byfåne?
Nu har vi fått in en riktigt fin touring MC i form utav en Ducati X Diavel Dark.
Tror den försvinner rätt snabbt, typisk hoj att nostalgiköpa. Många hade en i ungdomen och vill ha en idag när ungarna flyttat.Är det ett optimistiskt pris eller kostar dom det nu?
RD350:
Den här modellen diskuterades väl tidigare i tråden om jag inte missminner mig?
Se där, jag har inte följt prisutvecklingen då jag inte seriöst har funderat på att köpa en, jag gillar dom gamla tvåtaktarna dock och är glad om dom räddas kvar på vägarna och i samlingar.Vi säger så här:
Säljaren har mycket bra koll på priser och framtida prisutveckling.
Han vet vad han gör.
Förvisso en tidigare modell, men jag tycker det lägre styret gjorde förvånansvärt mycket för utseendet.
Förvisso en tidigare modell, men jag tycker det lägre styret gjorde förvånansvärt mycket för utseendet.
Beskrivning
Ett avstannat projekt med potential. Är i grunden en Custom men skulle bli mera street/gatuhoj. Har nu stått i fyra år och har fått lite ärj och ytrost.
Det är något gulligt över den tycker jag. Säljaren har sannolikt noll och ingen datorvana. Sådana här annonser kan jag stå ut med, har mycket svårare med sådana som är knôkfulla med floskler.Och priset för sämst skrivna annons går till....
Det är något gulligt över den tycker jag. Säljaren har sannolikt noll och ingen datorvana. Sådana här annonser kan jag stå ut med, har mycket svårare med sådana som är knôkfulla med floskler.
Jäklars vilka blinkers han har fått dit bak! Inte direkt moderna miniblinkers, men har garanterat bättre synbarhet!
Det största felet på folk idag är att man inte orkar anstränga sig mer än att som högst trycka på en skärm eller en knapp.Alltså... det måste ju gå snabbare att vända på dynan än att skriva att den är felvänd i annonsen?
Vad fan är det för fel på folk?!
https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/motorcykel/100842097
View attachment 471883
View attachment 471884
Fy fan vad jag garvade när jag såg annonsen.Alltså... det måste ju gå snabbare att vända på dynan än att skriva att den är felvänd i annonsen?
Vad fan är det för fel på folk?!
https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/motorcykel/100842097
View attachment 471883
View attachment 471884
”Tro inte att jag är billigare än skroten” nähä ja varför skulle du vara det, skroten har ju bara hyror, personalkostnader mm mm så det är klart du kan sitta i ditt garage och kamma hem storkovan ?En DR800 som går på slakt...
Vad tror vi den skall bli...CaféBobberScrambler kanske...?
"säljer jag av allt på min Suzuki Dr Big 800 av 1998 års model i topp skick. Varför jo kort och gott behöver jag bara ramen motorn och kabel stammen!!"
Och han verkar ha växt upp i sär skrivningar nas par adis…En DR800 som går på slakt...
Vad tror vi den skall bli...CaféBobberScrambler kanske...?
"säljer jag av allt på min Suzuki Dr Big 800 av 1998 års model i topp skick. Varför jo kort och gott behöver jag bara ramen motorn och kabel stammen!!"
”Tro inte att jag är billigare än skroten” nähä ja varför skulle du vara det, skroten har ju bara hyror, personalkostnader mm mm så det är klart du kan sitta i ditt garage och kamma hem storkovan ?
tro inte jag är mycket billigare
Det var medvetet från min sida, störde mig på hans ton bara?Du tappade bort ett ord där i ditt citat.
Som han formulerat sig förstår jag honom precis.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|