Om han nu, mot förmodan, skulle faktiskt ta och köra en sväng på banan så skulle han ångra sitt förvirrade beslut att linda in hela kröken och expansionskammaren i avgasbandage
Om han nu, mot förmodan, skulle faktiskt ta och köra en sväng på banan så skulle han ångra sitt förvirrade beslut att linda in hela kröken och expansionskammaren i avgasbandage
Han har säkert blivit inspirerad av nått scramblerbygge. Kolla om framdäcket sitter felvänt också!
Om han nu, mot förmodan, skulle faktiskt ta och köra en sväng på banan så skulle han ångra sitt förvirrade beslut att linda in hela kröken och expansionskammaren i avgasbandage
Nä den biten fattar jag inte heller.Jag undrar vad som gör en 98 CR 250 till någon slags holy grail. Kan ju inte vara aluramen för den kom 97, men jag gissar att den här säljaren tycker att hans 98 är ju likadan.
Nä den biten fattar jag inte heller.
Runt -08 köpte jag och några kompisar varsin CR250 årsmodell från -91 till -98, de kostade mellan 8 och 18 tusen. Shit vad de gått upp, trodde man aldrig
Håller inte riktigt med där, 5.000:- exempel kan du aldrig hitta och visa upp, det kostar ju en helt rutten 80cc. För 15.000:- får du heller ingen CR250 oavsett årsmodell, nästan körbar med spraymålad plast möjligen.Det är väl lite under där de ligger än, från 5000kr för ett körbart lik till kanske i bästa fall 15kkr för en i toppskick.
En 98 är ju liksom så fel det kan bli, den är för ny för veterancross och för gammal för att någon ska vilja ens motionsträna på den.
En 90a som är godkänd för evo-klassen är lättare få bra betalt för.
En fin 98 är nog bara att ställa in i vardagsrummet och vänta några år tills den är godkänd i någon veteranklass.
Håller inte riktigt med där, 5.000:- exempel kan du aldrig hitta och visa upp, det kostar ju en helt rutten 80cc. För 15.000:- får du heller ingen CR250 oavsett årsmodell, nästan körbar med spraymålad plast möjligen.
Finns väl något undantag, men de flesta är lätt över 20.000:-
En väldigt bra hoj är det oavsett, lättstartad och går att puttra runt med utan att det surar ihop, stark och lättkörd med fint register
Är den öht körbar?
Det borde den ju vara eftersom han vet hur många hästar den har, den måste ju minst vara bänkad ISF.Är den öht körbar?
Det är väl bättre med avgasbandage än (tejpade) rosthål ?
Om han nu, mot förmodan, skulle faktiskt ta och köra en sväng på banan så skulle han ångra sitt förvirrade beslut att linda in hela kröken och expansionskammaren i avgasbandage
Det är väl bättre med avgasbandage än (tejpade) rosthål ?
Ja, alltså jag skulle ju ha svårt att gå förbi en sån utan att limma fast en spolknopp från en gammal gustavsbergare på tanken bakom sitsenKolla, en WC på hjul ?
7,9 mVad är 310 tum?
Jag har svårt att se något sämre än avgasbandage indränkt i rykande lervattenDet är väl bättre med avgasbandage än (tejpade) rosthål ?
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team
Screenshot KTM förstärke... |
|
Helt ny Yamaha R3
Inför kommande år lanserar ... |
|
KTM kommer med automatlåda
KTM lanserar sin nya halvau... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Screenshot Europeiska in... |