El Presidente
2 Stripes Mc
Den här vill jag veta mer om men mina google-ansträngningar har gett föga utdelning...
Var är du @notrightrider ....??
Den här vill jag veta mer om men mina google-ansträngningar har gett föga utdelning...
Nej, dom där dyker inte upp bortemot hundratals kronor på blocket, dom där är värda vad bensinen i tanken är värd x2.Här är ju ännu en riktig veteran med samlarpotential på Blocket, också för småpengar. Vissa sådana här annonseras ju ut för uppåt hundratusenkronorsnivån. Önskar man hade garage när dessa dyker upp.
Inte hundratusen kanske. Men fina cb 500 four brukar annonseras för mellan 30 och 50 tusen.Nej, dom där dyker inte upp bortemot hundratals kronor på blocket, dom där är värda vad bensinen i tanken är värd x2.
Jag har sett ngn sån här som är snygg, oftast utan wish pipa och original mätare. Löjligt pretto annons också
Verkligen? CB750 från tidigt 70-tal går för närmare hundratusen ibland, inte kan väl 500an vara så mycket billigare.Nej, dom där dyker inte upp bortemot hundratals kronor på blocket, dom där är värda vad bensinen i tanken är värd x2.
Verkligen? CB750 från tidigt 70-tal går för närmare hundratusen ibland, inte kan väl 500an vara så mycket billigare.
Jag tror det är de gamla Sandcast-hojarna du syftar på och de brukar gå för rätt rejäla summor.Verkligen? CB750 från tidigt 70-tal går för närmare hundratusen ibland, inte kan väl 500an vara så mycket billigare.
Ja, det kanske bara är hojar i samlarskick som går för dessa fantasisummor. Antingen helrenoverade eller i princip oanvända med bara några hundra mil på mätaren.Problemet är att de är dyra att renovera, inte minst det sönderrostade avgassystemet men också handtag, instrument mm. De som säljs dyrt är renoverade eller fina exemplar och då har det lagts ned rätt mycket pengar i dem också.
Skall man originalrenovera skall man leta engelska hojar eller BMW.
Nja, hade jag haft utrymme i garaget och i plånboken så hade jag åkt och hämtat den där. Jag hade förmodligen inte ens brytt mig om att försöka pruta.Nej, dom där dyker inte upp bortemot hundratals kronor på blocket, dom där är värda vad bensinen i tanken är värd x2.
Så här långt har jag aldrig kört en mc där jag haft bra vindskydd för skallen. Det där kanske är lösningen...Förvisso FB Marketplace...
Men för dig som gillar vindrutor så borde denna vara av intresse. För förutom original vindskärmen så får du 2 (TVÅ) till med på köpet....Monterade ovanpå varandra....
Hahaha, hur tänkte dom där?Förvisso FB Marketplace...
Men för dig som gillar vindrutor så borde denna vara av intresse. För förutom original vindskärmen så får du 2 (TVÅ) till med på köpet....Monterade ovanpå varandra....
View attachment 474053
Kan faktiskt inte hitta den just nu och jag VÄGRAR tro att den är såld. Men det var 18-19 någonting tror jag.Hahaha, hur tänkte dom där?
Orginalrutan är skit, jag köper en till.
Det blev bättre med den här, den är bred och bra, men inte tillräckligt hög, jag köper en till...
Fan, den var ju högre men smalare, jag gillade ju bredden på den andra....
Hur mycket skulle han ha för härligheten
Kan faktiskt inte hitta den just nu och jag VÄGRAR tro att den är såld. Men det var 18-19 någonting tror jag.
FB-Marketplace brukar ju länka till annonser i långbort-i-stan fast man fyllt i typ 5 mil max från en. Så jag vet inte vilken del av landet den var heller.
Jo, det är synd att Bytbil inte har mer hojar, de har ju en fungerande avståndsfiltrering.Jo, marketplace har väl tveksam funktion i allt, men jag gillar ju funktionen med sökradie.
Bor man som jag vid kusten i västerbotten och fyller i angänsande län på blocket kan man ju få upp träffar både vid treriksröset och gud vet hur långt söderut mot Norska gränsen ...
Bra hjälm är a och o där.Så här långt har jag aldrig kört en mc där jag haft bra vindskydd för skallen. Det där kanske är lösningen...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|