DieselSverige
Gudomlig sporthojare
Perfekt om man vill se lite större ut: Kör en mindre hoj...Så här cool kan man vara på en Virago 535
Fatta hur folk kommer flockas till han när han glider in på Sturgis.
View attachment 475248
Perfekt om man vill se lite större ut: Kör en mindre hoj...Så här cool kan man vara på en Virago 535
View attachment 475248
-MAMMA! Var är mitt svarta linne?! Vi ska ju filma idag. MAMMA!Så här cool kan man vara på en Virago 535
View attachment 475248
Va blir det för efterrätt mamma?....MAMMA!!...MAMMAAA!!! EFTERRÄTT!!!!-MAMMA! Var är mitt svarta linne?! Vi ska ju filma idag. MAMMA!
Mom! Meatloaf!!!Va blir det för efterrätt mamma?....MAMMA!!...MAMMAAA!!! EFTERRÄTT!!!!
535cm³ inte kubiktum.....
Men....Om Limited Edition innebär att själv kladda på för mycket av allt, så visst...
View attachment 475258
Öhlinsklibbor, men ingen Öhlinare?
Lite humor där iaf.
Börjar likna samma klass som han, ngn efterbliven Amerikan som lackade bromsskivornaOm Limited Edition innebär att själv kladda på för mycket av allt, så visst...
View attachment 475258
Öhlinsklibbor, men ingen Öhlinare?
Så kassa är dom inte det är Honda rakt av i reservdelar i hela motorn o jag har för mej att bästa plasering i gottland granational var 16 plats är ju ok.
Den här jäveln försöker lirka in en kines i finrummet, dream on!
Vad måste man göra var 3:e körning?
Den här jäveln försöker lirka in en kines i finrummet, dream on!
Byta olja som på dom flesta enduro/crossVad måste man göra var 3:e körning?
Aha! Ok.Byta olja som på dom flesta enduro/cross
Nu är det plötsligt du som försöker mejsla in en Monstra där den inte hör hemma. Den är för alltid brännmärkt? Inte tror du väl själv på att det är ”Honda rakt av” ändå? Varför har den typ 17 hästar och aldrig slog igenom för tio år sen när den började säljas ( undrar vem som köpte?) för typ trettio tusenSå kassa är dom inte det är Honda rakt av i reservdelar i hela motorn o jag har för mej att bästa plasering i gottland granational var 16 plats är ju ok.
Man undrar ju lite vad ShervinRRR gör idag.Börjar likna samma klass som han, ngn efterbliven Amerikan som lackade bromsskivorna
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|