Jag hittade ett par nyrenoverade på blocket för 2000 spänn. Fast i Helsingborg. Det löste sig genom att han tog med sig dämparna när han ändå skulle besöka en släkting en mil från mig. Plingade på dörren en kväll vid 21.30 (jäkla sent va?) betalade cash plus lite soppapengar. Flyt. Tvättade, polerade och delvis omlackade sedan dess.Jag hade förmodligen tvättat dem först...
Har bara en kass bild från 1990. Kåpan är borta och styret är mera original eller SuperBike Bar-liknande nu. Lågt alltså. Funkar fint med Raask bakåtflytt. Lite urfräst och kortade fotpinnar eftersom inte mina fötter är 20 cm breda. Skrapad fotbromspedal efter ett dödsnedlägg i Sveavägstunneln i 110. Mot Mäster Samuelsgatan. Skarpt i 110.Det här är stekhett - bild!
Snake Plisken - namnet inger ju onekligen förtroende! Låter som det är taget ur en Agent X9-serie från 1986...Snake Plisken lyfter Virago 535. Superlativerna haglar.
Han är amerikan (de uppfann ju marknadsföring), han är säljare, han har en youtubekanal och gillar att synas och höras.
Be Snake Plisken.
Snake Plisken lyfter Virago 535. Superlativerna haglar.
Han är amerikan (de uppfann ju marknadsföring), han är säljare, han har en youtubekanal och gillar att synas och höras.
Be Snake Plisken.
Köp ditt ex redan idag. Imorgon blir de dyrare.
Man kan såklart dela upp klippet om man inte orkar med att se hela direkt.
Snake Plisken - namnet inger ju onekligen förtroende! Låter som det är taget ur en Agent X9-serie från 1986...
Nä jag märkte det när jag såg trailern.Flykten från LA vill jag minnas uppföljaren hette.
Kurt Russell i sitt esse.
Minns också varmt Tango & Cash...
Filmer man ska låta minnas i nostalgins goa skimmer. Inte se om igen.
535cm³ inte kubiktum.....535" kubiktum
Misstänker att Big Trouble in Little China gör sig bäst i minnet också.Flykten från LA vill jag minnas uppföljaren hette.
Kurt Russell i sitt esse.
Minns också varmt Tango & Cash...
Filmer man ska låta minnas i nostalgins goa skimmer. Inte se om igen.
Snake Plissken var huvudrollen i filmen "Flykten från New York" och jag tror det gjordes något spel där han var med också.
Där ser man, min okunskap lyser igenom! Får skylla på att jag kom till världen två år efter filmen...Flykten från New York
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|