Normalt sett så sitter ju en sådan halvkåpa mycket lägre.Inte bara en konstig kåpa...
View attachment 476445
...utan två!
View attachment 476446
"Vad är det på TVn ikväll, älskling?"
Den där halvkåpan har jag aldrig sett tidigare, faktiskt.
Man hade kommit ihåg det, så att säga...
Det snabbaste med en virago är när man vänder sig om och tar sig bort från den.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha Virago 535 https://www.blocket.se/annons/sodermanland/yamaha_virago_535/103848348
Ser snabb ut?
De försvinner snabbt från Blocket också, de är mycket eftertraktade de där.Det snabbaste med en virago är när man vänder sig om och tar sig bort från den.
De lagar nya dårar alla dagar.De försvinner snabbt från Blocket också, de är mycket eftertraktade de där.
Ja, känsliga personer kan faktiskt ta anstöt av denna annons. Ett solklart övergrepp på en minderårig motorcykel. Sånt här inte hemma på Sporthoj.Det här var en gång en R6:a....
Finns det ingen lag som förbjuder vissa typer av förändringar?
Jag menar....man får ju faktiskt till exempel inte gå naken på allmän plats.....
View attachment 476622
Det är fan lite synd att det inte är förbjudet att vara för ful på allmän plats. Isåfall hade vi ju sluppit Löfven som statsminister, han hade aldrig fått lämna hemmetDet här var en gång en R6:a....
Finns det ingen lag som förbjuder vissa typer av förändringar?
Jag menar....man får ju faktiskt till exempel inte gå naken på allmän plats.....
View attachment 476622
Funkar klockrent om man vill bli medlem i MC-klubben Sofia Hogs.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: 5 St kawasaki ar 125 https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/5_st_kawasaki_ar_125/103861370
Om någon är sugen på en Kawasaki 125a. Han hade några.
View attachment 476625
Funkar klockrent om man vill bli medlem i MC-klubben Sofia Hogs.
Får väl snacka med Sylvester om att skaffa en HD då.Nej, för helvete glöm det
I min ungdom när jag stod och limmade på ett par söta tjejer på stan kom två biffiga poliser och bröt upp mina armar bakom ryggen och sa "Vi griper dig för förargelseväckande utseende"Det är fan lite synd att det inte är förbjudet att vara för ful på allmän plats. Isåfall hade vi ju sluppit Löfven som statsminister, han hade aldrig fått lämna hemmet
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|