Den ska få en plats bredvid min andra lågmilade SR500View attachment 480879View attachment 480880
Du behöver fler filtar i ditt garage
Den ska få en plats bredvid min andra lågmilade SR500View attachment 480879View attachment 480880
Det var en reklampryl, tillverkad för Yamaha, men inte av Yamaha.
Ja precis, känns lite samma stuk som "intressekoll" annonserBudgivning med reservationspris är ju bara så korkat, sätt ett startpris då för helvete.
Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
"Constructed by Sunward International (Japan) in the 1970s to commemorate the successful Yamaha’s Speedblock liveried GP racers. Engine is understood to be a 31.7cc two-stroke engine with a pull starter."
Har väl gått på någon auktion för £5000 tyckte jag mig se på nätet
Håller med.Budgivning med reservationspris är ju bara så korkat, sätt ett startpris då för helvete.
Det verkar mest ha blivit en kanal för förtappade själar!...och jag hittade en lite sliten tvilling med saknade delar som gick för $ 2000 för 2 år sedan.
Tradera lär INTE vara rätt kanal om man vill nå den internationella marknaden.
Hahaha ja, fantastiskt att sälja hoj för 40K där köp ska vara bindande med referensen "fullt bruksskick" att gå på, lycka till att få den såld med de premissernaDet verkar mest ha blivit en kanal för förtappade själar!
Den ena annonstexten märkligare än den andra, och man upphör aldrig att förvånas.
Annorlunda försäljningstanke att någon ska köpa ett motorfordon helt utan möjlighet att ens titta på det????
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
View attachment 480910
40 000 för denna eller 28-30 000 för en likadan fast två år nyare som står hos en handlare och som man faktiskt får titta på innan man köper?Det verkar mest ha blivit en kanal för förtappade själar!
Den ena annonstexten märkligare än den andra, och man upphör aldrig att förvånas.
Annorlunda försäljningstanke att någon ska köpa ett motorfordon helt utan möjlighet att ens titta på det????
View attachment 480910
40 000 för denna eller 28-30 000 för en likadan fast två år nyare som står hos en handlare och som man faktiskt får titta på innan man köper?
Fast då får man ju inte med det snygga sadelöverdraget från Ebay förstås. Hmmm...
"Yttertemp mätare" är rätt användbart också på ett sånt fordon.Men bra!
Då paxar jag den där i Götene.
Den har ju både...
View attachment 480914
...ABS och låsningsfria bromsar.
Dang! Det har man hört är bra.
#bilhandlarfånar
Edit:
Ja, alltså - på en 20 år gammal sporthoj. Det är ju fantastiskt...
Fast, det har den ju inte?Men bra!
Då paxar jag den där i Götene.
Den har ju både...
View attachment 480914
...ABS och låsningsfria bromsar.
Dang! Det har man hört är bra.
#bilhandlarfånar
Edit:
Ja, alltså - på en 20 år gammal sporthoj. Det är ju fantastiskt...
Han verkade ju för övrigt inte ha jättebra recensioner som säljare .Det bästa är att man får bara en visning efter slutfört köp med full betalning.
Sedan låser han in den igen? Eller får man ta hem den sen?
Hemskt överraskande med den annonsen...Han verkade ju för övrigt inte ha jättebra recensioner som säljare .
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|