Ser ju ut som en kinesisk el fatbike. Ännu ett vidunderligt avskräde för kontainer matning för metall återvinningDen där bakänden har figurerat här på forumet förut.
Måste vara en del jobb att förlänga kardanen på en såndär.
Ser ju ut som en kinesisk el fatbike. Ännu ett vidunderligt avskräde för kontainer matning för metall återvinningDen där bakänden har figurerat här på forumet förut.
Måste vara en del jobb att förlänga kardanen på en såndär.
Bara jag som tycker att 110 k är mycket för en hoj som är trasig?
Är man ung och fri med pengar på kontot, så är det väl bara att köra?!Underbar historia!
Jo, jag såg också min Västerbottentur delvis som nöje. Nå't måste man ju hitta på när det är helg... Hade hojen inte varit bra ("utlovat skick") så hade jag fått åka hem igen. Med nattåg.
Fortfarande en förbättring av grundmaterialet.Ser ju ut som en kinesisk el fatbike. Ännu ett vidunderligt avskräde för kontainer matning för metall återvinning
Säker på det?Fortfarande en förbättring av grundmaterialet.
Jaoh, nu finns det ju iaf någon tanke med det. En dålig sådan kanske, men ändå bättre än en moped som en landval har suttit på.Säker på det?
Det är väl en sanning med modifikation? Du får avluftning gjord på kardanhuset, men endast i samband med ordinarie service (var i alla fall svaret jag fick).
Tja, då gick jag på en luring - BMW i Göteborg sa så. Skit samma, blev ett dyrt oljebyte, får ta igen det nästa service.Nädå, du behöver inte göra servicen där, däremot är det inte en ”återkallelse” så du får själv kontakta verkstaden.
Jag servar hojen själv sedan många år.
Tja, då gick jag på en luring - BMW i Göteborg sa så. Skit samma, blev ett dyrt oljebyte, får ta igen det nästa service.
Ok för att den är i fint skick, men det tillverkades ju 6000 st och detta är exemplar 4176, så så värst unik är den väl knappast.
Lite sniket att man måste lägga på några hundringar för att få med sig depåmattan
Nä lite så. Allt man sparar i vardagsrummet blir ju inte guld & gröna skogar automatiskt. Alla 6000 st köpare är väl 40 plus dessutom så det faller inte av en massa i början som typ RD350Ok för att den är i fint skick, men det tillverkades ju 6000 st och detta är exemplar 4176, så så värst unik är den väl knappast.
Var den verkligen trasig?Bara jag som tycker att 110 k är mycket för en hoj som är trasig?
Dämparna fram och bak var rekommenderat att byta av verkstad då båda läckte i annonsen -tyckte mer det var konstigt att dom inte bytt eller renoverat om dom upptäckt det för nån som lämnar till verkstad lär inte byta när hojen kommer därifrånVar den verkligen trasig?
Men i alla fall verkar den ha hittat ny ägare redan, så priset var nog rätt.
Vem är den tänkte spekulanten? Någon som ska fortsätta att arkivera den i vardagsrummet, för att aldrig mer användas? Så fort man börjar åka med den är den inte längre i mint condition och värd hundratusen mindre.Nä lite så. Allt man sparar i vardagsrummet blir ju inte guld & gröna skogar automatiskt. Alla 6000 st köpare är väl 40 plus dessutom så det faller inte av en massa i början som typ RD350
Det verkar så. Men encylindrga hojar går åt snabbt, i synnerhet Yamaha SR400 som säljer oavsett pris. Men även Suzuki Savage och Yamaha SR250 verkar populära. Och alla offroadhojar.Viragona under 15 verkar dock ha svårt att röra sig...
Helt nya renoveringsbara Wilbers WESA fram och bak anpassade till din vikt och körstil landar in på dryga 15.000 monterat så det är ändå inte så farligt på en hoj i den klassen.Var den verkligen trasig?
Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.Det verkar så. Men encylindrga hojar går åt snabbt, i synnerhet Yamaha SR400 som säljer oavsett pris. Men även Suzuki Savage och Yamaha SR250 verkar populära. Och alla offroadhojar.
En (allt annat än) supermono, menar du?Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.
Så läste jag annonsen, kan ju ha missförstått något.Var den verkligen trasig?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|