http://www.blocket.se/ostergotland/Grym_streetfighter__suzuki_gsx_1127R_61600447.htm?ca=14&w=1
Ahhh äntligen någon som kan skriva i en ordentlig annons
Möjligt att de kommer öka i pris, men definitivt inte en ombyggd sådan, för att kunna utnyttja "veteran"-statusen så måste hojen vara original eller nära original-utförandet. (Nu snackar vi försäkring-mässigt som i stort är den enda stora kostnaden som eventuellt skulle minska efter 30-årsgränsen.)
en klassiker, vi nämner förgasarna men att de funkar ändå, om de måste synkas så gör det, synkning är definitivt inte den svåra biten när det gäller förgasare.
Ahhh äntligen någon som kan skriva i en ordentlig annons
Hej!
Dags att sälja / byta min streetfighter pga annan hoj man kan åka 2 på. Gärna motard, sport, ja något snyggt som låter bra.
Ev byte sportbåt även.
nybesiktigad UA 17 juli 2015 går 2 år! Sen veteran 30 år (typ gratis försäkring)
Hojen är i grunden en gsx 1127 från 87, motorn är från 89 med R kammar, ihopsatt av känd suzuki mekaniker inom suzuki racing.
Framgaffel, sving, tank, fälgar (17 Tum) är från ca 1995. R grejer såklart
Suzuki bandit 1200 kopplingskåpa (hydraulisk)
Helt ny lackad med dekaler på firma.
Helt nytt drivpaket 530
Nya belägg bak, fram helt nya skivor (dyrt)
Fatbar styre
Styling lykta.
Bakdelen är en Yamaha r1 från 2002 med singlecut, super clean och inbyggd regbelysning.
Delar av avgassystemet är i titan, ljuddämparen är avkapad laser, nypackad och nylackad.
Helt ny el på motorcykeln. Allt fungerar perfekt.
Nyservad med olja stift m.m
Byggd från grunden till 2015 och bör ses och köras.
Mer bilder här
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=80529&album=63295
En kinkig person vill kanske synka förgasarna, men jag gillar gången och går perfekt, har tomgång m.m
Bakdäcket är inte det bästa men lagligt.
Framdäcket är Metzler racetech nästan nytt.
Byggkostnad över 30 tusen och alla timmar vet jag att man inte får tillbaka. Men att köpa en orginal hoj med biltema framlyse.. Är ingen streetfighter.
Bytes mot saab Aero, 9-3, 9-5 kombi.
Eller mot motorcykel minst 900 cc m
Som finns möjlighet att åka 2 på.
Kan säljas vid smidig affär för 27 via banköverföring eller swish. Bytes värde 30-35.
Jämför inte med andra på blocket, finns ingen i närheten har precis kollat.
Obs denna hoj har "guldpapper" för sin ålder och nu nybesiktigad. Kostar inte mig mycket äga denna, och snart kommer dessa hojar öka i pris,när den blir veteran.
Finns i Motala och krashar du, betalar du
Smsa gärna, mail pga jobb 07.00-17.00
Mvh Kim
Möjligt att de kommer öka i pris, men definitivt inte en ombyggd sådan, för att kunna utnyttja "veteran"-statusen så måste hojen vara original eller nära original-utförandet. (Nu snackar vi försäkring-mässigt som i stort är den enda stora kostnaden som eventuellt skulle minska efter 30-årsgränsen.)
en klassiker, vi nämner förgasarna men att de funkar ändå, om de måste synkas så gör det, synkning är definitivt inte den svåra biten när det gäller förgasare.