Lacken + dekalerna är verkligen superba!
Off topic:
De "fejkade" värmetrådarna finns där av en anledning: De tar upp värme från lampan och sprider värmen till glaset... Kom först på Citroën DS i augusti 1967, dvs från 1968 års modell.
Det är alltid en klar värdehöjare med stor text i gotisk font.
Det känns som en lågoddsare att byggherren har en eller två tribaltatueringar också.
Det är alltid en klar värdehöjare med stor text i gotisk font.
Det känns som en lågoddsare att byggherren har en eller två tribaltatueringar också.
Hur kan ens nnååggoott vara OT i denna tråden...?
Jag gillar att han lyckats få dit 4 eller är det 5 olika typsnittLacken + dekalerna är verkligen superba!
Hade tråden tillåtit Facebookannonser så hade jag tiopsat om en XT550 nybesiktigad som ser mycket fin ut för 16000:- eller en XT 250 för samma peng.
Men, nu är dte ju Blocket så då får ni inte veta
Jag har velat skapa en Facebook-annons tråd en längre stund, men eftersom den skulle innehålla en massa annat än bara hojar så skulle den ju hamna i Överflödiga Diskussioner.Hade tråden tillåtit Facebookannonser så hade jag tiopsat om en XT550 nybesiktigad som ser mycket fin ut för 16000:- eller en XT 250 för samma peng.
Men, nu är dte ju Blocket så då får ni inte veta
Q:
Motorsport i Östergötland, fem bokstäver - börjar på O?
A:
"Oally"
Är inte den här konstigt prissatt för att finnas kvar efter flera dagar? https://www.blocket.se/vi/93140545.htm
View attachment 456473
Är inte den här konstigt prissatt för att finnas kvar efter flera dagar? https://www.blocket.se/vi/93140545.htm
View attachment 456473
Ser ovanligt fin ut för sin ålder, och verkar inte vara söndermeckad.
För hardcore Yamahaentusiaster lever den i skuggan av samtida stortanks-Tenereer, medans nytillkomna intressenter kanske avskräcks av att det är kick-only.
Modellen är lite handikappad av sin 1,5-förgasare i YDIS-systemet, men den är ett mycket bättre köp än de XT 550 som brukar annonseras ut för minst lika mycket pengar.
Är hojen frisk i övrigt så köp.
En duglig grusputtrare, snart besiktningsbefriad och helt värdesäkrad.
Den kommer inte bli billigare än så.
https://www.blocket.se/vi/93181658.htm
Vi plockar nu isär en CB 500 som har byggts om till något vad det nu kan kallas för stil.
Att använda två olika typsnitt borgar för ett dynamiskt intryck, dessutom.
Och jag påstår att ordet ”byggherre” fick nytt rekord i felanvändning.
”Gärningsman” är nog betydligt mer träffande.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|