Den här varit ute på tradera i säkert 1 år, ingen som har vilja bjuda på den, den är ruggigt ful och känns som ägaren har skött den väl ?
Den där har flera av mina MC-polare tjatat om att jag borde köpa då det står nästan mitt namn på den. Men att den inte köps av mig och förmodligen inte av andra är att färgen är "fel"...Den här kändes som den hade hamnat ganska bra till kostnadsmässigt, den ser riktigt fin ut.
View attachment 458238
Den där har en historia för sig. Tycker själv att den ser ganska ball ut. Har en i min grupp som samlar på Benelli och har idag 13-14 stycken, inte ens han är intresserad av den av olika orsaker. Helvete vad dom låter illa när dom körs Benelli. Som att ingen olja finns alls och alla lager skurit samt den ska rasa vilken sekund som helst. En sågklinga typDen här varit ute på tradera i säkert 1 år, ingen som har vilja bjuda på den, den är ruggigt ful och känns som ägaren har skött den väl ?
Berätta mera om historian bakom just den Benelli’nDen där har en historia för sig. Tycker själv att den ser ganska ball ut. Har en i min grupp som samlar på Benelli och har idag 13-14 stycken, inte ens han är intresserad av den av olika orsaker. Helvete vad dom låter illa när dom körs Benelli. Som att ingen olja finns alls och alla lager skurit samt den ska rasa vilken sekund som helst. En sågklinga typ
Den här varit ute på tradera i säkert 1 år, ingen som har vilja bjuda på den, den är ruggigt ful och känns som ägaren har skött den väl ?
Rätt imponerande att lyckas med att välta den två gånger och dessutom var sin sida..Den här varit ute på tradera i säkert 1 år, ingen som har vilja bjuda på den, den är ruggigt ful och känns som ägaren har skött den väl ?
som ny, men tyvärr välte den i stillastående ena spegel sönder och växelspak böjdes + små repor. Spegel är limmad och växelspaken rätat). Nu välte den även till andra sidan. Spegel sönder (limmad ok)+ Frambromshantag blev ca 3 cm kortare + små märken.
Oj pinsamt!En del av förklaringen kan vara att man inte ens bemödad sig med att ta nya bilder sedan 2017...när hojen såldes på auktion.
Försäljningsobjekt: Motorcykel, Benelli Café 899 Racer (MPB152) (netauktion.se)
Jag har lyckats! Sålde en racebike som ”bara varit mysvurpad några gånger” och det ansåg jag vara ett BRA försäljningsargument. Andra tyckte det inte...Hehehehe, värsta fasan är ju att hamna här om man har en hoj till salu.
Då vet man att den antingen är kanon eller kalkon.....
Hahahaha, mysvurpad... Vilket bra uttryck!Jag har lyckats! Sålde en racebike som ”bara varit mysvurpad några gånger” och det ansåg jag vara ett BRA försäljningsargument. Andra tyckte det inte...
Jag har lyckats! Sålde en racebike som ”bara varit mysvurpad några gånger” och det ansåg jag vara ett BRA försäljningsargument. Andra tyckte det inte...
Å Fy Faan vilken spya.. har sett "clubstyle" hojar från pisslandet dom kommer ifrån, och det brukar vara fråga om nåt mattsvart bojsänke med liten skitful lyktkåpa, a la sons of anarchy.Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2328 annonserwww.blocket.se
Clubstyle Vet inte hur man lägger in en skärmdump från blocket, därför bara länk.
Jag var helt ovetande om att det fanns något som hette så, men nu känner jag att jag måste ta en Googlesafari i ämnet..Å Fy Faan vilken spya.. har sett "clubstyle" hojar från pisslandet dom kommer ifrån, och det brukar vara fråga om nåt mattsvart bojsänke med liten skitful lyktkåpa, a la sons of anarchy.
Detta är ju som nån mardröm under narkos man inte kan vakna eller fly från. Byggaren borde tvingas köra runt på skiten resten av sitt efterblivna liv.
Trodde det var en clubstyle som du har i din profilbild..Jag var helt ovetande om att det fanns något som hette så, men nu känner jag att jag måste ta en Googlesafari i ämnet..
Jag har inte ätit idag, så det borde vara lättspytt och utan klumpar...
EDIT:
Det verkar vara ful lack, ful toppkåpa och cross-styre med risers som är definitionen...
Haha inte så lite snett heller, den är ju sne typ överallt. Färdigrullad gris.Lite snett är också rakt?
View attachment 458328
Lite snett är också rakt?
View attachment 458328
Vad är Motocicleta för en firma egentligen?
Hittar inget bolag med det namnet, det står inget organisationsnr på hemsidan, inte ens efternamn på ägarna och telefonnumret verkar också ganska hemlig.
Inga fordon på hemsidan utan bara ett formulär där man ska säga vad man söker?
På facebook några inlägg med nöjda kunder som precis köpt en hoj av Motocicleta.
Är det husslare, svartnasare? Eller är dom bara exceptionellt dåliga affärsmän?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|