Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Var får du 16k ifrån?
Nypris var 10k plus moms och nu vill han ha 6k för den.
Rena klippet!
Var får du 16k ifrån?
Nypris var 10k plus moms och nu vill han ha 6k för den.
Ja för på ljuddämpare är det ju 60% moms.... det vet ju allaJag läste det som; Pris: 10.000:- plus moms 6000 = 16.000:-
Samma här. Jag trodde han yrade..Jag läste det som; Pris: 10.000:- plus moms 6000 = 16.000:-
Förutom rejält överpris var det rätt märkliga säljargument för en annars bra hoj.
Hänger på ZX10R...
Gammal pris på helsystem nämns som pris på originalslipon....
Få kvar....
Blue metallic fälgar. Som MT09.....
Jag har nog missat tåget hur man säljer till dagens nya hojåkare eller så vet inte "ägaren" nåt om hojar.
Aprilia Tuono RSV1000R Akrapovic nybes/bytes säljes i Västerås - Blocket
55000 kr - Sport - Västerås - Hej, En av få kvar i Sverige! En magisk sporthoj som låter dig köra länge i en sportig känsla! Monster vrid/botten i hojen! Hä...www.blocket.se
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Stämmer ju med hur texten är formulerad så jag sätter inte emot.Vem stavar Cristian så?
Jag bettar min slant på en nysvensk som insett att Svenne inte handlar bil av utlänningar så han har sadlat om till motorcyklar.
Och med viss sannolikt har han eg ett namn som får Svenne att inte svara på annonsen.
Men då brukar det ju vara Lena eller Karin som säljer, men man får aldrig tala med henne när man ringer och frågar efter Karin.Stämmer ju med hur texten är formulerad så jag sätter inte emot.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Lite intressant aning om just är namnet Cristian med den stavningenVem stavar Cristian så?
Jag bettar min slant på en nysvensk som insett att Svenne inte handlar bil av utlänningar så han har sadlat om till motorcyklar.
Och med viss sannolikt har han eg ett namn som får Svenne att inte svara på annonsen.
Lite intressant aning om just är namnet Cristian med den stavningen
1 784 män har Cristian som förnamn, så det finns en o annan
Hmm läste du verkligen mitt inlägg korrekt? Det var ju just Cristian som jag sökte upp och även länkade till =) så :Ja, det finns nog många Christian och Kristian men hur många Cristian hittar du?
Hmm läste du verkligen mitt inlägg korrekt? Det var ju just Cristian som jag sökte upp och även länkade till =) så :
1784 män har "Cristian" som förnamn.
Om du inte orkar klicka på länken så saxxar jag direkt:
"
Hur många heter Cristian?
1 784 män har Cristian som förnamn, varav 1 096 har det som tilltalsnamn.
Ingen (eller färre än 10) kvinnor i Sverige bär namnet.
61 % av alla som heter Cristian har det som tilltalsnamn vilket är en ganska hög andel."
Som av en händelse visar sidan vad det blir på Rövarspråk, så passande dåJag läste men trodde felaktigt att 1784 var med alla varianter av stavning, men jag testade nu Christian i din länk att det visade inte samma 1784 utan istället 39000. Så ja, han kan mycket väl heta Cristian men det verkar främst vara en stavning med ursprung från andra länder än Sverige så jag tror fortfarande att Cristian är en bilhandlarturk.
Eller om man ska gissa baserat på nytillkommen info från din länk så är han en bilhandlarrom.
Som av en händelse visar sidan vad det blir på Rövarspråk, så passande då
Cristian på rövarspråket: Cocrorisostotianon
Håller helt med dig i din teoriJag läste men trodde felaktigt att 1784 var med alla varianter av stavning, men jag testade nu Christian i din länk att det visade inte samma 1784 utan istället 39000. Så ja, han kan mycket väl heta Cristian men det verkar främst vara en stavning med ursprung från andra länder än Sverige så jag tror fortfarande att Cristian är en bilhandlarturk.
Eller om man ska gissa baserat på nytillkommen info från din länk så är han en bilhandlarrom.
Suzuki 500 är motormässigt en riktig surhink ?https://www.blocket.se/vi/96777597.htm
195.000 för en gammal Sukka 500 ?
Riktigt vidrig avgasbandagering dessutom, hatar alltid avgasbandage men speciellt när man virar ihop rören ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|