Plötsligt har det blivit populärt att skriva "Honda Powersports" på Blocket.Världens största toppbox.
View attachment 464275Honda Powersports XL600V Transalp https://www.blocket.se/vi/98512788.htm
Har sett många sådana nu ett tag.
Vaffö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt har det blivit populärt att skriva "Honda Powersports" på Blocket.Världens största toppbox.
View attachment 464275Honda Powersports XL600V Transalp https://www.blocket.se/vi/98512788.htm
Precis, står även här under MC nyheter från världen och är inlagt av bike 210819.Vafan, läste ju härom dan att det blir Älvsjö igen?
Vafan, läste ju härom dan att det blir Älvsjö igen?
De siktar med dämpad glädje på -23 läste jag idag, sorgligtVafan, läste ju härom dan att det blir Älvsjö igen?
Men vad trist! Och nu när alla restriktioner är borta...?De siktar med dämpad glädje på -23 läste jag idag, sorgligt
De får väl hoppa över japanska och kinesiska prylar och skicka resten på lastbil. *lösningsorienterad*Jag såg det på fejjan idag, tror att han skulle varit med där han som skrev det. Tydligen är det svårt med båttransporterna och att få hit 2022 års prylar i tid.
Ah, skitars skit.Jag såg det på fejjan idag, tror att han skulle varit med där han som skrev det. Tydligen är det svårt med båttransporterna och att få hit 2022 års prylar i tid.
Ok, det klargjorde ju saken en gång för alla.Ja dä ärä ingen mer än han som vet men dä ä bätter mä mö bös i boa än dret i tanken ,sen tror ja väl Nyström ä frå Värmlan neråt gnällbällt te å för dän del
Vi har litt krangel när vi ä å arbeter i 08:a områd ja de tror en ä frå norg
Minus är väl också att man säljer iväg hojen med "bara lite jobb kvar". Inte alldeles ovanligt, och indikerar att säljaren anar problem i framtiden. Varför inte sälja den klar och nybesiktigad istället? Sätt dit blinkreläet och en hastighetsmätaer så är det klart. Jag tror också att många köpare är skeptiska till gamla radfyror, förgasarproblem kommer som ett brev på posten. Inte minst om det sitter öppna luftfilter på en hoj med vacuumfuggar.
Plus: Jag gillar färgen på fälgarna, och det ambitiösa modellanpassade(?) luftfiltret.
Minus: Vad i helvete?
"Unik Speed Triple 1050
Inte många tripplar som är utrustade med denna unika bellypan!"
?
Om man tänker så, så får man nog ta i beaktning att det är inte många Triplar i landet som är utrustade med samma unika regskylt som hojen har heller...
Tanken...?
Plus: Jag gillar färgen på fälgarna, och det ambitiösa modellanpassade(?) luftfiltret.
Minus: Vad i helvete?
Tror den går idag...
Svepskäl.Ah, skitars skit.
Men det är ändå olika bud, först glädje:
MC-Mässan 2026 | FÖR BESÖKARE | allamassor.se
MC Mässan på på Elmia i Jönköping är Sveriges största mc-mässa med allt inom motorcykel, moped och ATV och dess tillbehör.www.allamassor.se
Sen sorg:
MC Mässan 2026 | MC-Mässan 2024
www.mcmassan.se
Hej!
I detta fallet har motorcykeln utmätts i samband med en husrannsakan tillsammans med polisen, det finns därmed inga uppgifter i polisens stöldregister som indikerar att den är stulen.
I de fall vi tror att en egendom kan vara stöldgods kontaktar vi alltid polisen för slagning i deras register.
Med vänlig hälsning
Kronofogden
En myndighet för den som ska ha betalt,
och för den som ska betala.
"Pillande" är ok, att köpa ny vevstake eller kamaxel/kedja/ventiler o d däremot springer snabbt upp i långt mer än vad hojen är värd. Det här är en lite "udda fågel" på våra breddgrader, lite osäkert hur tillgången på nya och begagnade reservdelar är. Men hade man en likadan stående i källaren och är sugen på en donatorhoj - köööööp!
Finns det något som säger att man inte får påhälsning av Harry Haffa efter köp?Svar från KFM:
Lite goddag yxskaft, tyvärr.
Vi här inne vet att Polisen inte har koll alls vid fråga på misstänkt stulna motorcyklar.
Vi här inne vet att den som försöker utplåna ett ramnummer har något att dölja.
KFM duckar kulan och skyller på den dysfunktionella polisen.
Vad mer var att vänta?
Det retar mig att en kriminell får sina skulder nedskrivna med hjälp av KFM och vad som för mig är en solklart het hoj han skulle fått mycket svårt att annonsera ut på vanligt vis.
Efter att ha sett den där magkåpan så har jag full förståelse för att det inte finns fler hojar med den..."Unik Speed Triple 1050
Inte många tripplar som är utrustade med denna unika bellypan!"
?
Om man tänker så, så får man nog ta i beaktning att det är inte många Triplar i landet som är utrustade med samma unika regskylt som hojen har heller...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |