När samlare köpt upp alla eftertraktade modeller så får man satsa på det näst bästa - en kinacustom.
Och de brukar ju betinga ca 0,5-1 Tammer och då finns ju chansen att skaffa sig en ”hoj” ändå.
När samlare köpt upp alla eftertraktade modeller så får man satsa på det näst bästa - en kinacustom.
Snåla, lata, dumma gubbjävlar köper sådana där.Ja, eller så har de ett "på köpet" körkort, och kommer på efter 10-15 mil utspritt över två-tre säsonger att det var inte så kul det här...
Kanske hade det varit roligare om de köpt en cb 500...
Nä det var ju ungefär det jag sade... I lite snällare ordalag.Snåla, lata, dumma gubbjävlar köper sådana där.
De fick ett MC-kort på köpet när de körde upp i Volvo Amazon på forntiden. De handlar bara på Lidl. De har foppa-tofflor. De röstar på Sverigedemokraterna men kan inte namnet på någon annan i partiet än Jimmy Åkesson. De har en inkomplett examen från ”Livets hårda skola”
Prove me wrong…
Nej, det har vi anat länge! ?Jag är verkligen ingen finsmakare, men...vem köper dessa hojar? Kinatillverkade små glidare. Det är ju inte så att ha-begäret väcks direkt. Designen? Och hur tänker man med reservdelshållning, körglädje och andrahandsvärde? De blir allt vanligare på Blocket ändå.
Ärlig och skön kommentar av säljaren:
"Finns inte mycket att säga om denna skapelse ... måste nog upplevas"
Nä det var ju ungefär det jag sade... I lite snällare ordalag.
Relativt till vaddå?
Den yamman är ju ett ok objekt för ratscramblerkotlettfrillehoj.
Det är inget att spara på, till skillnad mot de relativt fina modeller som folk sätter kapskivan i.
I princip värt pengarna inklusive några kapskivor från biltema bara för att kunna lägga in en annons på blocket i höst så man kan få läsa några glödande inlägg från @notrightrider.När man har klippt bort elsystemet och satt tillbaka framdäcket fel väg så får man ju fortfarande igen pengarna
Perfekt för den sekundära klassens hojåkare.Vafan är det som sitter på bromsoket?
Och larmet tillhör den sekunda generationen?
Kan det vara en tidig version av AntiBreakingSystem?Vafan är det som sitter på bromsoket?
I princip värt pengarna inklusive några kapskivor från biltema bara för att kunna lägga in en annons på blocket i höst så man kan få läsa några glödande inlägg från @notrightrider.
Så förutsägbart. Men så underhållande.Det är det man har blivit, alltså...?
Förutsägbar.
Ett sådant jäkla öde.
Nå. Låt mig överraska er alla med en bild på en snygg caféracer.
View attachment 482380
Enkel. Genialisk. Harmoni i linjerna.
Stationär...? Kanske lite. Jag hoppas den får fortsätta vara stationär just där.
Just där den är nu.
Den är nämligen mer café än det mesta som vi sett det senaste decenniet.
Den tjänar som inropare till Lottas Grill!
Lottas Grill som på något sätt håller sig kvar in business. Statoil kastade in handduken för en evighet sedan. Smågodisexcessoutletladan som tog över lokalen ser idag ut som ett skyltfönster för OSB-skivor.
På flera olika vis.
Circle K tog sin Mats ur skolan och ryckte upp Truckdieselstationen med rötterna strax efter det att den gamla Rv6 -> E3 -> E20 blev ett fyrsiffrigt länsvägsnummer som egentligen borde börjat på P.
Men Lottas är kvar. Och MC Alingsås.
Som fanimej heter MC Alingsås fortfarande, och trotsar alla som tycker annorlunda.
Och en gummihoj.
Jag tycker den är vacker. Och typ ungefär lika körbar som en del "utställninghojar" man sett det senaste.
Kör gamla vägen emellanåt, gott folk.
Det lönar sig. På flera olika vis.
Så? Vad blev det?
En drapa, lite pekpinne, lite moraliserande.
Så förutsägbart.
Körd 10 Tammer skulle det väl stå?Det är den nya trenden, efter särskrivningar kom ihopskrivningar.
"Körd 10 Tim. Från ett konkurslager."
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |