Här får man även en bonusbild på ett till bygge i bakgrunden. Ibland undrar jag om folk är helt blinda och saknar allt sinne för estetik?
Även munstycken behöver ibland bytas.
Vilken glad överraskning den nya ägaren får när hen åker till besiktningen och blir upplyst om att hojen inte är regbessad som stelben.
Vad är egentligen tanken bakom att mula in sidorna på tanken?Vilken glad överraskning den nya ägaren får när hen åker till besiktningen och blir upplyst om att hojen inte är regbessad som stelben.
Å luftfilter är för töntar.
Vad är egentligen tanken bakom att mula in sidorna på tanken?
Sådär ser ju många nya motorcyklar ut baktill. Arslet upp i vädret och en skylthållare som inte alls är en del av cykeln.View attachment 490987Varför ?ja ibland är man förundrad om det är en förbättring när säljaren skriver att den är ombyggd för att framhäva enkelsvingen ?nä på med svingen på en fireblade istället så framhävs den med lite mer stil o finess
Massey-Ferguson ringde. De vill ha tillbaks sitt avgasrör.View attachment 490987Varför ?ja ibland är man förundrad om det är en förbättring när säljaren skriver att den är ombyggd för att framhäva enkelsvingen ?nä på med svingen på en fireblade istället så framhävs den med lite mer stil o finess
Ja visserligen men klämma dit en bajsbrun sadel och ett jävligt fult avgasrör för att framhäva svingen känns fel väg att gå -viffern är ju ganska oldschool stilren som den är så det där blir ju bara just bajs avSådär ser ju många nya motorcyklar ut baktill. Arslet upp i vädret och en skylthållare som inte alls är en del av cykeln.
Ok. Nån annan kan ha ännu mer nytta/nöje av den, vilket iofs också kan utgöra ytterligare skäl för dig att köpa den.Kan nån förklara för mig varför jag inte borde köpa denna?
För att den är aningen tyngre än en DR? För att motorn inte gillar att varvas på samma sätt som DRn?Kan nån förklara för mig varför jag inte borde köpa denna?
64.000:- + 0% moms + 10% slagavgift = 70.400:- om jag förstår rätt.
View attachment 490912
I övrigt kan VMB (vinstmarginalbeskattning) vara av intresse för den företagare som köper varor från privatperson.
Den som (har sömnproblem och/eller) önskar förkovra sig i ämnet läser med fördel mer om VMB hos Skatteverket.
För att salta i såren har karn med en bild på hur fin den var innan. Blivande klassiker står det med. Möjligtvis innna ombyggnation.View attachment 490987Varför ?ja ibland är man förundrad om det är en förbättring när säljaren skriver att den är ombyggd för att framhäva enkelsvingen ?nä på med svingen på en fireblade istället så framhävs den med lite mer stil o finess
Fyy faan, Sven Olsson ska ha en örfil!!För att salta i såren har karn med en bild på hur fin den var innan. Blivande klassiker står det med. Möjligtvis innna ombyggnation.
View attachment 490998
Jag övertygade mig själv genom att provköra och inse att jag är effektskadad. Det är nog en konstig strypt variant och jag vill kunna spruta grus bakom mig.Kan nån förklara för mig varför jag inte borde köpa denna?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |