Felix83
Never trust a fart on a motorcycle
Det är ju så man ska kunna backa snabbare fattar du väl!Hö hö hö - där har dom missat grovt och klistrat spåjlertexten alldeles bak och fram! Vilka klåpare!
Det är ju så man ska kunna backa snabbare fattar du väl!Hö hö hö - där har dom missat grovt och klistrat spåjlertexten alldeles bak och fram! Vilka klåpare!
Du kan ju försöka, men som bilderna säkert visar, samt lite generell kännedom om motorcyklar, så kan man räkna ut vad hojen är till för. Det finns fler varianter av motorcyklar än varianter av bär i skogen.Hur är den att motorvägspendla med?
Ja, jag förstår. Ni får ursäkta mig. Jag var inte helt klar över trådens exakta avseende, det är min hoj, och min annons. Jag ville bara framhäva den här ifall någon kanske hade intresse av en trialhoj. Jag vet att just här inte riktigt är rätt forum för det. Men .. nästan?Nej nej nej - man skall utforma annonsen så någon annan lägger upp den i tråden.
Det har gått utför sen dess...Ja pratar vi bilar så blir det något helt annat
View attachment 496046
Honda gjorde väl samma blunder på CX:en?Hö hö hö - där har dom missat grovt och klistrat spåjlertexten alldeles bak och fram! Vilka klåpare!
Fan vad dom ökat i värde. Sålde min såndär i liknande skick för 5k. Förvisso för 20 år sen typ
Ja, pengarna har ju bara tappat 47% värde sedan dess, så den hojen har ju gått upp cirka 550%, enligt säljaren iaf.Fan vad dom ökat i värde. Sålde min såndär i liknande skick för 5k. Förvisso för 20 år sen typ
Honda gjorde väl samma blunder på CX:en?
Offroad, enstånkor och 125cc har stigit kolossalt i pris de senaste åren, åtminstone enligt säljarna.Fan vad dom ökat i värde. Sålde min såndär i liknande skick för 5k. Förvisso för 20 år sen typ
Problemet är ju de som betalar dessa fantasipriser och på så vis driver upp priserna över hela segmentet av gamla offroadmodeller. När en 08ans Yamaha XT kostar 40-50k tycker jag det gått för långtOffroad, enstånkor och 125cc har stigit kolossalt i pris de senaste åren, åtminstone enligt säljarna.
På Tradera kan man se riktiga fantasipriser ibland, gamla 125cc från 80-talet för 30-40000kr...
Det är osäkert om de verkligen får ut begärt pris. Åtminstone på Tradera kan man se att hojen legat ute flera veckor utan att nån ö h t bjudit. Sen försvinner annonsen en period för att åter dyka upp, med samma galna pris. Säljaren har helt enkelt en skev bild av vad pärlan är värd.Problemet är ju de som betalar dessa fantasipriser och på så vis driver upp priserna över hela segmentet av gamla offroadmodeller. När en 08ans Yamaha XT kostar 40-50k tycker jag det gått för långt
Osram Night Breaker - är de så bra alltså? Hade tänkt sätta såna i biljäveln, men det blir visst aldrig av...Du har rätt i att man gärna kör den nattetid, men det beror på det fenomenala ljuset från TVÅ H4 () som förvandlar natten till dag.
Själv ser man den ju aldrig framifrån.
XN85 hade visst backspegellogga i nosen den också. Dock inte kawa gpz750 turbo, vad jag vet. Den ende man riktigt vill ha av dessa. Finns liksom ingen riktig konkurrent i segmentet, även om jag tyckte xn85 var kul då, i avsaknad av vettigt jämförelsematerial.Japp.
Men med den skillnaden att Hondan aldrig kom ikapp någon och fick visa upp sig.
Tyckte (och tycker ännu) både Honda, Kawa och Yamahaturbon hade grymt snygga kåpor.XN85 hade visst backspegellogga i nosen den också. Dock inte kawa gpz750 turbo, vad jag vet. Den ende man riktigt vill ha av dessa. Finns liksom ingen riktig konkurrent i segmentet, även om jag tyckte xn85 var kul då, i avsaknad av vettigt jämförelsematerial.
I lillbilen stoppade jag in Osrams LED night Breaker som enl dem är godkänd i just den modellen. Bilen ska snart besiktigas så då får vi veta.Osram Night Breaker - är de så bra alltså? Hade tänkt sätta såna i biljäveln, men det blir visst aldrig av...
Tips: Somliga säger att man behöver ha med sig intyget när det besiktigas. Är väl nån av alla länkarna här som avses skulle jag troI lillbilen stoppade jag in Osrams LED night Breaker som enl dem är godkänd i just den modellen. Bilen ska snart besiktigas så då får vi veta.
I en annan bil som inte fanns i Osrams godkännadelist satta jag in BP3- LED night breaker coh det blev riktigt bra ljus ur projektorreflektorerna. Ingen blinkar på mig och ljusbilden är knivskarp.
Multin som har Xenon nu ska får H7 LED när säsongen börjar så slipper jag upptändningstiden på helljuset.
Om de är så bra som du tycker dig utläsa, eller hoppas, är svårt att svara på. Men jag bytte ut "vanliga" H-lampor mot Osram Nightbreakers på min gamla Triumph Sprint och ljuset blev tydligt bättre. Starkare och vitare. Det var inga LED då alltså, utan vanliga lampor (H4? H7? ... minns inte).Osram Night Breaker - är de så bra alltså? Hade tänkt sätta såna i biljäveln, men det blir visst aldrig av...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |