Tänk vad han la på lacken! Helt i onödanTvå så pass klassiska hojar - med så sanslöst missklädsamma kåpor.
Lite av ett rekord, faktiskt.
Tänk vad han la på lacken! Helt i onödanTvå så pass klassiska hojar - med så sanslöst missklädsamma kåpor.
Nej Honda angav själva 85 eller där omkring. Obs att detta är första gen cbr600.Ja, ni får som sagt var fortsätta den diskussionen hur länge ni vill jag skrev bara att dom(Honda) angav effekten till 100hk.
Tänk vad han la på lacken! Helt i onödan
Nej Honda angav själva 85 eller där omkring. Obs att detta är första gen cbr600.
Dessbättre lätt avlägsnade…Två så pass klassiska hojar - med så sanslöst missklädsamma kåpor.
Hela tiden, alla, utom just de som föreslås.Inte Blocket, men var det inte en SR250 nån Tammer suktade efter?Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Den där ser fin ut. Vi får se vart buden drar iväg, de är väldigt eftertraktade de där hojarna. Lär inte gå för under 15000kr. Och sen är det i Nyköping, det kan bli knepigt att få hem den.Hela tiden, alla, utom just de som föreslås.
Ja, den är utom räckhåll för nästan alla.Den där ser fin ut. Vi får se vart buden drar iväg, de är väldigt eftertraktade de där hojarna. Lär inte gå för under 15000kr. Och sen är det i Nyköping, det kan bli knepigt att få hem den.
Hade det varit en Chappy i banankartonger hade du köpt den...Till och med tre på en av bilderna.
Tyvärr kändes Monkeyn lite för skabbig för mig, annars så.....
View attachment 496865
Läskigt om jag har blottat mina värderingar så grovt härHade det varit en Chappy i banankartonger hade du köpt den...
Du vill kanske inte köpa en som är till salu?Den där ser fin ut. Vi får se vart buden drar iväg, de är väldigt eftertraktade de där hojarna. Lär inte gå för under 15000kr. Och sen är det i Nyköping, det kan bli knepigt att få hem den.
Lika snygg från andra hållet med fårskinnet pålagt. Originalstyret och andra delar finns med.
View attachment 496889
Den har nog effektanpassats! (vem gjorde inte det)Expansionskammare var knappast standard på den hojen.
Den har nog effektanpassats! (vem gjorde inte det)
I annonsen så finns en bild med lite prylar, styre, krök, ljuddämpare etc. Frågan är om man skulle våga köpa den och fara fram med lammskinnsjacka, boots och shades.
Fast jag håller mig nog till leksaker som kan göras på rätt sida av 200.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|