Det är tufft med Gixxer och hårdrock Däremot inte med dekaler som talar om detKolla på mig så tuff jag är! Jag kör Gixxer OCH lyssnar på hårdrock!
Det är tufft med Gixxer och hårdrock Däremot inte med dekaler som talar om detKolla på mig så tuff jag är! Jag kör Gixxer OCH lyssnar på hårdrock!
Antagligen är det åldersrelaterat, men varför sätter man dekaler på sin hoj som översatt betyder död och dödsmaskin, 5 stycken per sida.
Står det kamikazepilot på ägarens körkort istället för A.
Världen är bra konstig idag...
Antagligen är det åldersrelaterat, men varför sätter man dekaler på sin hoj som översatt betyder död och dödsmaskin, 5 stycken per sida.
Jag tror att det finns en formel för det där, typ;Antagligen är det åldersrelaterat, men varför sätter man dekaler på sin hoj som översatt betyder död och dödsmaskin, 5 stycken per sida.
Du glömde GöteborgareJag tror att det finns en formel för det där, typ;
[Ålder] + [IQ] - [Norrlands Guld per vecka]< 80 .
Mr X har hunnit med en hel del.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Ninja ZX1100 https://www.blocket.se/annons/goteborg/kawasaki_ninja_zx1100/1001378925
Drygt 70 tusen mil. Bra motor
SåldJag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Ninja ZX1100 https://www.blocket.se/annons/goteborg/kawasaki_ninja_zx1100/1001378925
Drygt 70 tusen mil. Bra motor
Nej, men nu inlagd som en ZZR vilket verkar stämma bättre - men milen är samma
Inte så många ägare, men besiktigad senast 2015, och 91hk enligt registret, men över 140hk enligt annonsen:Nej, men nu inlagd som en ZZR vilket verkar stämma bättre - men milen är samma
Älskar annonser som dessa, visserligen kommer han kanske få det han begär men lite slött är det. Vill du ha 45500kr för en hoj ska du nog dra fram den och ta ett par bilder som säger något om skick. Gissar att det inte är den gröna som menas.
Honda cr 500 säljes i Hagfors | Blocket
38500 kr - Cross/enduro - Hagfors - Till salu en Honda cr 500 -1986. Idén var att renovera den men på grund av familjen har den blivit ståendes & saknar ti...www.blocket.se
Älskar annonser som dessa, visserligen kommer han kanske få det han begär men lite slött är det. Vill du ha 45500kr för en hoj ska du nog dra fram den och ta ett par bilder som säger något om skick. Gissar att det inte är den gröna som menas.
Honda cr 500 säljes i Hagfors | Blocket
38500 kr - Cross/enduro - Hagfors - Till salu en Honda cr 500 -1986. Idén var att renovera den men på grund av familjen har den blivit ståendes & saknar ti...www.blocket.se
Det som har gjorts är att man endast har plockat ut motorn mer än så har man inte haft tid med. Den har tidigare startats men tanken var att göra en liten renovering!
Jag har inga andra bilder , det kommer inte heller tas andra bilder det får man respektera.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|