Jag har köpt och sålt hojar med Robb, och delar! Vet inte var han hittar grejerna men ibland hittar han dem hos migDet där verkar vara någon som letar upp gamla fynd och säljer vidare. Många annonser på Blocket.

Jag har köpt och sålt hojar med Robb, och delar! Vet inte var han hittar grejerna men ibland hittar han dem hos migDet där verkar vara någon som letar upp gamla fynd och säljer vidare. Många annonser på Blocket.
"Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."Varför ska jag lägga till en nolla?![]()
Allt verkar ju finnas, eller har jag missat något?
Detta. Om alla delar faktiskt finns så kommer några av dem att ha kombinationen att vara helt slut och omöjliga att uppbringa. Det händer att folk bara kroknar och säljer, men det händer oftare att de inte får fram något som behövs..."Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."
Ha ha, kan vara så."Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."
En hel bunt KTM till salu från finska försvarsmakten: inte blocket men intressant kanske.
Puolustusvoimien huutokauppa 9.-10.10. – SA-kauppa
sa-kauppa.fi
View attachment 504951
Ingen åsikt om priset men gillade de beskrivande bilderna.
![]()
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 381 annonserwww.blocket.se
Någon MÖP eller reservofficer som kan förklara "en del militära licenser". Ett okänt begrepp för en f.d. Kustartillerist från KA 4 och KA 3. Syftar säljaren på miltär registreringsskylt, tro?
Eller vet personen inte vad hen talar om? Den möjligheten finns ju alltid när det handlar om Blocket.
![]()
Cross/enduro säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin cross/enduro säljes i hela sverige med över 2424 annonserwww.blocket.se
View attachment 504950
Varning för off-topicEdit:
KA4a? Aldrig officiellt.
*team oscar II fort by night*
Precis..."Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."
En sån här?Precis...
Jag har en K6 med tankproblem och att få tag i en ny/bättre begagnad tank verkar vara väldigt svårt trots att det är en av de mest sålda sporthojarna på 2000-talet. Kan inte tänka mig något bökigare än att hitta delar till en väldigt speciell modell som delar väldigt lite med andra samtida hojar. Det är liksom inte en honda cub som han säljer....
Nej...En sån här?
View attachment 504962
Hällefors...![]()
Yamaha XJ 750 11M madmax 1 stuk säljes i Hällefors | Blocket
8666 kr - Touring - Hällefors - Köpt 2021 av Motocicleta Besiktnings befriad samt skattebefriad för evighet:) 6600 mil befintligt skick. motorn och växell...www.blocket.se
View attachment 504963
View attachment 504964
Tejpade strålkastare är töntigt. Metall är tufft!
View attachment 504965
Han har lite svårt att stava till 82 hästar men 95 är ju nära nog. Inte så kinkigt om man vill ha en asful hoj. Att den har en Masseck-kåpa är ingen fördel. Särskilt inte med det kapade kåpglaset. Eller heter det framruta på Blocket?Hällefors...![]()
Yamaha XJ 750 11M madmax 1 stuk säljes i Hällefors | Blocket
8666 kr - Touring - Hällefors - Köpt 2021 av Motocicleta Besiktnings befriad samt skattebefriad för evighet:) 6600 mil befintligt skick. motorn och växell...www.blocket.se
View attachment 504963
View attachment 504964
Tejpade strålkastare är töntigt. Metall är tufft!
View attachment 504965
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli