Enduroreggning syns inte på Biluppgifter. Men om man har transportstyrelsens app och kollar upp ett fordon så syns det på övriga uppgifter
Nej, inte på den här. Den har inga övriga uppgifter. Inte vad jag kan finna iallafall.Enduroreggning syns inte på Biluppgifter. Men om man har transportstyrelsens app och kollar upp ett fordon så syns det på övriga uppgifter
Då är den nog inte enduroreggad, utan som han skriver i annonsen landsvägsreggad.Nej, inte på den här. Den har inga övriga uppgifter. Inte vad jag kan finna iallafall.
Varning för längst screenshot:
Allt jobb och så struntar han i att måla HELA röret?Den här ser ju riktigt fin ut.
Bör inte bli långlivad på Blocket, men tiderna verkar vara lite annorlunda nu, så man vet aldrig...
Yamaha DT125 LC 10V säljes på Ekerö | Blocket
21000 kr - Offroad - Ekerö - 90% renoverat eller utbytt. Reggad Ny kolv, ringar och nållager. Transfers, insug och avgasport tillsnyggat, ej portad. Något k...www.blocket.se
View attachment 506925
View attachment 506926
Priset är ju inte mycket att fundera på om den verkligen är "helt fungerande".Jag vet inte men det ser ju okay ut?
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
View attachment 507038
Nej den är inte så renPriset är ju inte mycket att fundera på om den verkligen är "helt fungerande".
Men "Mycket fint"? Där är jag inte med längre...
Den där är ett säkert köp.Jag vet inte men det ser ju okay ut?
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
View attachment 507038
Mer lättsåld om den paketeras med en vinkelslip!!!Jag vet inte men det ser ju okay ut?
Bei Facebook anmelden
View attachment 507038
Bakdäcket är en tidig version av Michelin, Pilot road 2.Ögat kan lura hjärnan men visst tusan ser bakdäcket ut som ett bildäck ?
Omlackad med sprayburk och nu fotograferad i lackboxen.
Kåpan med texten sevenfifty som ska sitta under sadeln är förlagd på annan plats på obestämd tid.
Om ngn är sugen på att skicka en handpenning som går upp i rök har du chansen här
Honda XR 400cc säljes i Norrköping | Blocket
11000 kr - Offroad - Norrköping - Mycket fin Honda XR från 1998. Går kanonfint i både motor och låda. Säljes pga andra intressen.www.blocket.se
Norrköping + priset. Bristen på vettig info och namn. Lite samma som du skulle tänkt om Borås tror jagVad gör dig misstänksam? ..mer än priset? Haft kontakt med säljaren?
Norrköping + priset. Bristen på vettig info och namn. Lite samma som du skulle tänkt om Borås tror jag
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|