Jag tänker att en hoj med grova däck ska användas på dåligt underhållna vägar, men den där BMWn saknar skärmar, fjädringsväg och sumpskydd. Blir det så bra?
Fjädringsväg saknar den då inte i alla fall…
Mvh
Jag tänker att en hoj med grova däck ska användas på dåligt underhållna vägar, men den där BMWn saknar skärmar, fjädringsväg och sumpskydd. Blir det så bra?
Fram kan det knappast röra sig om mer än nån decimeter.Fjädringsväg saknar den då inte i alla fall…
Mvh
Fram kan det knappast röra sig om mer än nån decimeter.
Udda utgångsmaterial till en bobber. Om det nu ska räknas som det...
View attachment 511763
View attachment 511763
View attachment 511763
Inspirationen hittades på nån lekplats:Udda utgångsmaterial till en bobber. Om det nu ska räknas som det...
View attachment 511763
10 papp låter lite häftigt, men det kanske bara är för uppmärksamhetens skull?
Ja det där ansågs säkert som en Europa touring hoj då. Särskrevt medvetet OBSJag fascineras av linjespelet på den här CX500:an från Facebook Marketplace. Vetterkåpa enligt annonsen.
View attachment 511828
Förstår hans användarnamn, jag får också gåshud/rysningar av den hojen.Om du blir coolast i gänget med en Virago 125:a så är det nog dags att byta umgänge.![]()
världens coolaste 125:a säljes i Trelleborg | Blocket
27500 kr - Custom - Trelleborg - Vill du ha den coolaste 125:an i gänget med grymt ljud. Finns inte många att få tag iwww.blocket.se
View attachment 511843View attachment 511844
Om du blir coolast i gänget med en Virago 125:a så är det nog dags att byta umgänge.![]()
världens coolaste 125:a säljes i Trelleborg | Blocket
27500 kr - Custom - Trelleborg - Vill du ha den coolaste 125:an i gänget med grymt ljud. Finns inte många att få tag iwww.blocket.se
View attachment 511843View attachment 511844
Jag fascineras av linjespelet på den här CX500:an från Facebook Marketplace. Vetterkåpa enligt annonsen.
View attachment 511828
Ser inte baken sned ut, eller är det bildvinkel som gör det? Hur vet man att det är Kinakåpor?Köp ej. Pruta på hälften i så fall kanske. Kinakåpor överallt. https://www.blocket.se/annons/varmland/yamaha_yfz_r1_polka_edition_1998/1401731992
Satt o drömde om en sån när den dök upp 7 mil hemifrån men den var ute ifjol med har jag för migKöp ej. Pruta på hälften i så fall kanske. Kinakåpor överallt. https://www.blocket.se/annons/varmland/yamaha_yfz_r1_polka_edition_1998/1401731992
Bytt kåpa på en Silverwing?
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |