Dagens gangsterrap

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Södertäljes finest???

Hahaaha.. Jag lyssnar mkt på hip hop normalt, kanske blivit lite ol school nu men har ändå hyfsad koll.. Det här, är bara pinsamt!

Det bästa var nog ändå att inte ens statisterna i videon såg ut att tycka att det var bra!

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Kul att höra gänget från landet resonera på sporthoj om skurkar i Stockholm :D

Själv gillar jag inte musikstilen, men jag har hört klart sämre rap-låtar från folk som är i början av sin musikkarriär.

I övrigt finns det absolut riktigt tunga kriminella i Sverige, som skulle klara sig lika bra som någon annan blev droppade i Bronx.
Sen har ni ingen aning om hur den här killen försörjer sig.
Men garanterat är han ingen större skurk. Dom som faktiskt är skurkar och tjänar pengar på det, brukar inte skriva musik, visa sig offentligt och skylta med att dom är skurkar. Lite av själva grejen med att vara skurk är att ingen ska veta det. Framför allt inte polisen.

Även om man tar på sig en björndräkt och pratar med en snigel för att underhålla barn. Så gör inte det att man faktiskt är en björn.

(undantaget är Liam Norberg som gjorde Sveriges genom tiderna störst rån och sen använde skurkpengarna för att göra en film och visade att han var skurk och sen torskade) :D Jävla sopa!!

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Kartellen är ju gangsters på riktigt.

Bland medlemmarna sitter en inne för anstiftan till mord i Finland och vissa av dem misstänks ligga bakom det största rånet i svensk kriminalhistoria, det stora rånet mot Arlanda 2002.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
stenis_dumma.jpg

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fi fan...jag har inget ljud på jobbdatorn, ändå kröp det under skinnet när jag tittade på skiten...Vilka jeffla plattnackar.:mad:

MikkE

Guest
"Snutens mest hatade. Gatans mest älskade"
Blatte Style.

Vart fan är blattarna då?

De grabbarna bidrar säker med fler arbetstillfällen för polisen iaf. Jävla töntar.

Allstaar

Guest
I övrigt finns det absolut riktigt tunga kriminella i Sverige, som skulle klara sig lika bra som någon annan blev droppade i Bronx.

I beg to differ, finns inga gäng i Sverige som skulle överleva en helg i Inglewood t.ex eller ja för den delen ett område med mycket gäng.

Dom i Sverige lever efter helt andra premisser, dom är bortskämda. Där borta är det mycket hårdare. I sverige kan du åka lite hur du vill utan att bli skjuten om du inte åker in på gården när dom har grillfest på det motsatta gängets område haha. I USA räcker det med att du går på fel sida om vägen och du är ett minne. För på den sidan är det ett annat gäng. Det räcker oftast med att du ser ut som en gangbanger för att bli "popped" i Sverige behöver du inte tänka på vad du har på dig.

Sen kan vi hårddra det hela och skicka alla till Brasilien till Favelan där skulle alla bajsa på sig.

När jag mena "gangsters" då mena jag wiggas blattar som tror dom heter Rick Ross, och Trick Daddy. Tunga kriminella finns det men som du själv säger dom gör inte låtar, dom syns inte. Som dom andra lallarna gör.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
I beg to differ, finns inga gäng i Sverige som skulle överleva en helg i Inglewood t.ex eller ja för den delen ett område med mycket gäng.

Dom i Sverige lever efter helt andra premisser, dom är bortskämda. Där borta är det mycket hårdare. I sverige kan du åka lite hur du vill utan att bli skjuten om du inte åker in på gården när dom har grillfest på det motsatta gängets område haha. I USA räcker det med att du går på fel sida om vägen och du är ett minne. För på den sidan är det ett annat gäng. Det räcker oftast med att du ser ut som en gangbanger för att bli "popped" i Sverige behöver du inte tänka på vad du har på dig.

Sen kan vi hårddra det hela och skicka alla till Brasilien till Favelan där skulle alla bajsa på sig.

När jag mena "gangsters" då mena jag wiggas blattar som tror dom heter Rick Ross, och Trick Daddy. Tunga kriminella finns det men som du själv säger dom gör inte låtar, dom syns inte. Som dom andra lallarna gör.

En gammal kompis har gått ner sig lite. Fortfarande rätt trevlig, men en barnslig heroinist. Han flyttade söderut (satt på rehabiliteringshem, fick jobb i köket, stannade). Han fick ett telefonsamtal från "broderskapet". De håller koll på vilka namn som förekommer i rättegångar och värvar dessa till sin "maffiaorganissation". En organissation baserad på lönnfeta, heroinmisbbrukande buddistmunkar som dömts för ringa narkotikabrott, trafikbrott och olaga vapeninnehav ett par gånger väcker ingen större respekt hos mig.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Det roliga är att det gnälls över rasismen, men om dom i sina texter totalt bajsar på "Svennarna" & även tycker att "skjuta poliser" är vettigt....så får dom väl kanske skylla sig själva en aning....

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA