2strokeforce
Ny medlem
så här tycker jag om såna där:ÄCKLIGA JÄVLA AS!
Fint med fördomar.Jag vågar sätta en peng på att de där mopparna är stulna.......
Fint med fördomar.
Så bara för att de är invandrare och inte har registreringsplåt är de kriminella i din värld?Näe, men med tanke på hur många såna det stjäls så måste de väl ta vägen någonstans? Har svårt att tro att dessa killa skulle slanta upp 20k eller mer av sina surt förvärvade slantar för att köpa en fyrhjuling....
Intressant att man inte ser regplåten på EN ENDA av hojarna i filmen.
Är det en slump måntro?
Intressant att man inte ser regplåten på EN ENDA av hojarna i filmen.
Är det en slump måntro?
Fyfan, så vidriga djävla kräk. Inte bara har de snott en sporthoj. De har dessutom snott en Lamborghini och en helikopter. De där djälva WT-asen har ju knappast köpt dem själva och dessutom ser man ju inte regnumret på vare sig hoj, bil eller helikopter. fy fan
Lite annan nivå på den produktionen...
Haha är det ingen utav er genier som tänkt tanken att dom kan va hyrda? Allt behöver inte va snott eller köpt. Majoriteten utav allt ni ser i musikvideos är hyrt/lånat. Från kläder till smycken till fordon.
OM du och din lillesyster bestämmer sig för att spela in en blingbling:ig musikvideo. Hur många timmar skulle det ta dig att låna ihop ett par schyssta hojar och bilar?
Hela tuben är full av liknande
[YOUTUBE-ID]7DpWdwQ6FPY[/YOUTUBE-ID]
Nu har jag varken en lillasyster eller vänner, så du får komma fram med en bättre analogi.
Även om jag tycker att ALL gansterrap är skräp, så är ju det där ganska bra för att vara just det. Och definitivt jämfört med de där första tomtarna.
I den låten är det ju Jacco som är grym och han kommer från Labyrinth och inte Kartellen. Kartellen har ju däremot "riktiga gangsters".
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|