MC Doktorn
Guest
wet race ?J.Andersson skrev:2216932Vart är solen?
wet race ?J.Andersson skrev:2216932Vart är solen?
J.Andersson skrev:2218018Trots att jag är långsam å kör fel
en hög 1.03a vart det och låg strax där när jag inte strula till det.björn.e skrev:2218473Kör fel och kör fel, du håller bara lite lustiga spårmen nu har jag ju visat vart du ska va så jag vill se 58 tider nästa träning
![]()
björn
Ni bromsade väldigt tidigt ja och jag är inte direkt någon bromsfantom självAlicia skrev:Av någon anledning så bromsar jag ner för mycket och får gasa fram till svängen.
Körde inte du i gruppen med max 1.02?J.Andersson skrev:2218498en hög 1.03a vart det och låg strax där när jag inte strula till det.
J.Andersson skrev:2218498en hög 1.03a vart det och låg strax där när jag inte strula till det.håller på å renderar en film med lite småklipp...
J.Andersson skrev:2218717Lägger upp en med dålig kvalitet, liten fil. Blir bättre med bättre rendering.
http://52.speedbully.se/Untitled.avi
Inget tank-cam tyvärr.
J.Andersson skrev:2218717Lägger upp en med dålig kvalitet, liten fil. Blir bättre med bättre rendering.
http://52.speedbully.se/Untitled.avi
Inget tank-cam tyvärr.
Neutral skrev:2218598Ni bromsade väldigt tidigt ja och jag är inte direkt någon bromsfantom självså det kan ni nog ta mycket på tror jag.
![]()
Alicia skrev:2218363Kanon väder!!
Hade hur kul som helst. Vi körde tjejkväll idag. Tack Anja för det perfekta sällskapet.
Vi upptäckte att vi hade väldigt olika körstilar men att det hjälpte oss att få lite perspektiv. När jag körde bakom Anja så upptäckte jag att hon kunde ha mer fart in och genom kurvorna. När Anja körde bakom mig så upptäckte hon att jag kan ha mer fart ut ur kurvorna och dessutom så kör jag så fel i bergskurvan.
Av någon anledning så bromsar jag ner för mycket och får gasa fram till svängen. Har lite svårt att få i växlarna så det kan säkert vara något sånt. Får öva på mer till nästa gång.
Hoppas att dom oranga västarna hjälpte något.
Mattias skrev:2220464Jag lägger lite bilder i bildforumet strax. Håll andan medan ni väntar.
fick dispansNeutral skrev:2218598Ni bromsade väldigt tidigt ja och jag är inte direkt någon bromsfantom självså det kan ni nog ta mycket på tror jag.
Körde inte du i gruppen med max 1.02?![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |