Teddy skrev:2248770Weather.com säger lätt regn eller skurar hela eftermiddagen och kvällen.
http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/hourbyhour/SWXX0054
Regndäcken får följa med idag.
Grundkurs 1A: Åk dit fast du känner dig omotiverad.Bikerbitch skrev:2248808Beslutsångest. Tror jag bangar.. känner mig lite orkeslös eftersom jag pjuukade inatt och om det ska bli regn känns det lite trist.
Fan, har tappat min fighting spririt. Skulle behöva hjälp med körningen av någon snäll människa som kan lära ut bra.
Bikerbitch skrev:2248808Beslutsångest. Tror jag bangar.. känner mig lite orkeslös eftersom jag pjuukade inatt och om det ska bli regn känns det lite trist.
Fan, har tappat min fighting spririt. Skulle behöva hjälp med körningen av någon snäll människa som kan lära ut bra.
anja skrev:2249011Jannica, vi åker dit och leker tillsammans!
Bikerbitch skrev:2249027NeJag förblir en loser idag. Vill träna. Men nä, kroppen är inge vidare form idag, vet inte om det blir mer pjuuka.
Men ska ta mig i kragen till nästa tisdag.
Kaffet är oviktigtLOTTAK skrev:2249103Idag är tyvärr inte fiket öppet så kaffe mm får medtagas.
Hitecfrollo skrev:2249138Kaffet är oviktigt![]()
Men hur är vädret nu?
![]()
Tackar, håll oss gärna uppdaterade.christer skrev:2249146Uppehåll men mulet strax söder om Linköping, men det är flera timmar kvar till 17:00![]()
Blött eller torrt kan ni väl lovaLOTTAK skrev:2249197En liten skur just nu blandat med lite regn.....![]()
![]()
![]()
anja skrev:2249037Ääääh, jag åkte med magsår häromveckan. Det gick det också.
christer skrev:2249442Hmmm, börjar klarna upp lite nu ( 3 mil söder om Linköping) ser blå himmel och torr asfalt, någon närmare Sviestad med prognos?
Syss skrev:2249455Vilken värld lever du i? Här ute på Tornby regnar det och är tokmulet...![]()
Bikerbitch skrev:2249389Sötnos, jag kommer nog nästa vecka och leker med dig om du är där.
Jag vägrar köra av för att jag kräks i hjälmen eller nåtUrsäkta alla finkänsliga.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |