Il Vichingo
Medlem
Vad gor ni med den gamla luften?
blocket? Ebay?
Vad gor ni med den gamla luften?
På senaste tiden har jag börjat fylla däcken med vakuum. Vakuumet väger ju inget så jag sparar runt 30-40 kg i vikt på hojen. Senast jag testade så toppade hojen 375 km/h med vakuumet, jämfört med 299 med vanlig luft.
Jag trodde inte heller att vikten påverkade topphastigheten nämnvärt. Men det var innan jag pumpade in stora mängder vakuum i däcken. Fyll inte för mycket bara, för då blir däcken för hårda!Jag fattar inte. Vad har vikten på hojen med toppfarten att göra? Skall man ge fan i att tanka då också menar du?
Släpp inte ut det i naturen själv! Om du blir påkommen får du garanterat ett väldigt långt fängelsestraff. Jag känner en kille som kan ta hand om sådana saker lite diskret om du fattar vad jag menar. PM:a mig så får du hans telefonnummer.Jag har ett problem, jag fick med 6 påsar med luft när jag beställe däck från Däckonline senast. Misstänker att det är gammal luft från fd. östtyskland. Märkningen på påsarna tyder på det i varje fall.
Påsarna har bara legat i ett hörn i garaget i nästan 1 år nu.
Jag vet inte vad fan jag skall göra av dom...
Vill ju inte ha något sånt skit i min hoj men man kan ju inte bara släppa ut det hur som hellst heller.
Vad skall jag göra ? *desperat*
Jag vågar inte försöka kränga det någon ovetande heller, tänk om det går snett. Jag vill inte ha någons liv på mitt samvete.
Skall jag smyga ut i skogen och sakta pysa ut det hela eller försöka dumpa det i någon sjö, jag behöver hjälp...
Du skämtar med mig aprilo?Jag är nybörjare så denna tråden snurrar till huvet som bara den Vad är ironi och vad är inte? Finns det speciell luft man har i däcken? Är den farlig? Kan man köra med vanlig (tror man kan det) ? Vad är skillnaden?
Ingen ironi i svaret tack, det bara snurrar till det ännu mer
Hahaha, nu blev du allt avslöjad! Alla vet att om man fyller i för mycket vacuumJag trodde inte heller att vikten påverkade topphastigheten nämnvärt. Men det var innan jag pumpade in stora mängder vakuum i däcken. Fyll inte för mycket bara, för då blir däcken för hårda!
blocket? Ebay?
Folk koper det?
Jag har typ 12 hinkar i forradet, hur mkt kan jag annonsera det for?
Jag skulle nog inte skämmas om jag tog 250kr per hink Fast givetvis får köparen hämta hinkarna själv, man ska inte lita på posten, kanske råkar tappa hinken och då blir det svårt att veta vilket som var i hinken och vilket som inte var det
Lätt! Det är ju äkta amrrikansk surfluft från calif!
/HD
Lätt! Det är ju äkta amrrikansk surfluft från calif!
/HD
Surfluft ar vard mkt eller? Vilken luft ar dyrast?
Du skämtar med mig aprilo?
Tror jag fattar nu hela tråden är ironi . Såg så seriöst ut när ni snackade om det.
Öhh, hur menar du nu?
Jag är i alla fall 100% seriös.
Tror jag fattar nu hela tråden är ironi . Såg så seriöst ut när ni snackade om det.
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|