Äntligen kan jag andas ut och använda ALL LUFT oavsett var den kommer ifrån, har nämligen beställt nya däck Dunlop Roadsmart som är ett smart däck som ignorerar luftkvalitet. Jag känner mig oerhört lättad.
Äntligen kan jag andas ut och använda ALL LUFT oavsett var den kommer ifrån, har nämligen beställt nya däck Dunlop Roadsmart som är ett smart däck som ignorerar luftkvalitet. Jag känner mig oerhört lättad.
Haha, en SL wannabee men oss lurar du inteJag har ett problem. Har kört med samma luft i däcken sedan i våras !!
Problemet är att jag skulle behöva ta mej till någon handlare som har någon stabil luft att ha i däcken. Med den gamla luften jag har i nu känner jag direkt att jag får fel situationshastighet och ofta råkar ut för linjeförskjutning.
Frågan är om jag vågar åka till handlarn med denna luft jag har i nu? Hur skulle ni göra? Vad ska man använda för luft? Jag kör på PP om det kan vara till ngn hjälp.
Ähhh
Skruva bort ventilerna så ni har öppna rör direkt ner i däcken.
Då har ni alltid ny frisk luft i däcken.
Eftersom det fylls på hela tiden ni är ute och kör.
Fylls på när ventilen är bakåt , töms när ventilen är framåt osv...........
Dessa förbannade regnskogar.VAR någonstans får man tag i NY luft så här års?
Eller är egentligen ALL luft lika gammal?
Regnskogarna producerar ju syre...iofs, men var kan luften vi andas anses som nyast på klotet?
Detta är en kärnfråga av essentiell vikt, för annars går luften ur denna tråden!
har provat det där men syckeln wobblade då tror det vart för mycket ny luft
tror man ska strypa lite så går det nog bättre
Dessa förbannade regnskogar.
Syre är ett otyg i gummiringarna.
När jag blir kung skall jag förbjuda syre och införa en atmosfär av rent kväve.
Någon som vet när nästa kungaval är?
Har kommit på att spilluft från segelbåtar, alltså den luft som ramlar ner i bitar under seglen på däck fungerar bra. Har dock upptäckt att vid inandning av denna så får jag ett plötsligt sug efter Helly Hansen ställ och rosa skjorta.
Vad använder ni för att förhindra att tjyvar snor er luft?
Jag är ju en vän av alla typer av miljövänliga alternativ. Dessutom gillar jag närproducerad gas. Är själv en stor producent av metangas i Uppsala så om någon har vägarna förbi mig så ska jag hjälpa er att få in ett miljövänligt alternativ i era däck.
Den stora fördelen med denna gas är att just alla klåfingriga tjuvar håller sig borta. Luften har nämligen en markant odör av nykokta ägg. Har en egentillverkad slang som jag leverear gasen till ert fordon med.
Tjändis?
[YOUTUBE-ID]xJaZ4zNaZkM[/YOUTUBE-ID]
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati